פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החלפת ממיר לממיר איכותי יותר למסך LCD נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר רכשתי מסך LCD חדש, וגיליתי שאיכות השידור של הוט ירודה, התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה וביקשתי שיחליפו לי ממיר לממיר בעל איכות שידור גבוהה יותר. הנ"ל שלחו טכנאי לביתי אשר החליט על דעת עצמו שאיכות התמונה מספיק טובה... כאשר התקשרתי שוב לשירות הלקוחות של החברה להתלונן על המחדל, נעניתי בסירוב! הנ"ל טוענים שאיכות התמונה מספיק טובה (למי? להם? אני זה שצופה בטלויזיה) וישנה אפשרות לשלוח "מפקח" אשר יבוא להעריך המצב... (אני בספק שהנ"ל יחלוק על הטכנאי)
כאשר הבהרתי לנציגת השירות שאין לי שום רצון להמתין שוב בין שמונה לאחת (וכן הלאה...), "הוסבר" לי שהוט אינה חברה של ממירים אלה חברה שמספקת שירותי ערוצים... (נחמד לא? אפשר לצפות בערוצים ללא הממיר?? אני בספק...)
יש לציין שהנ"ל לא הסכימה אפילו לבצע נוהל של ניתוק לכל הבית כאשר הבהרתי לה שאני רוצה לעבור ל- YES. אם זה שירות אז אני עגבנייה!!!
נ.ב, לאחר בדיקה מקיפה שעשיתי (לפני השיחה עם מוקד השירות) גיליתי שישנו ממיר כזה בחברה ואפילו משווק לבתי עסק ובתים פרטיים...
מאיין יבוא עזרי??
ניצול כספי ובזיון שירותי סוג הנזק :
החלפת הממיר לממיר בעל איכות שידור גבוהה יותר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה