|
|
|
|
|
|
לא מאפשרים לי להתנתק מהאינטרנט |
נושא התלונה: |
יום שלישי 24 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
למעלה מחודש התשתית של האינטרנט שלי לא הייתה תקינה.כל שיחה חמוקד השירות של הוט הועברה בלך ושוב בלי מתן מענה לתלונתיי.שוחחתי עימם עשרות פעמים והם מסרבים לנתק אותי .השיחה האחרונה הייתה ביום חמישי בשעה 12 בבוקר בה נאמר לי שהאחראי ייצור עימי קשר תוך 4 שעות היום יום ראשון שעה 8:30 בלילה ועדיין לא יצרו איתי קשר.בעיה נוספת היא שהם לא מתעדים במחשב את כל השיחות והאחראים בשימור לקוחות לא אמינים.מספר פעמים אף השאירו אותי בבית כשהבטיחו לי שייצרו קשר איתי ע"מ שיגיע טכנאי כמובן שקשר הם יצרו רק מספר ימים אח"כ.
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|