|
|
|
|
|
|
הארכה אוטומטית של מנוי במחירים גבוהים בהרבה, מבלי ליידע את המנוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי של הוט כבר הרבה מאד שנים במנוי מוזל דרך החברה בה אני עובד. מדי שנה אני ממלא טפסים בחברה לחידוש המנוי. השנה משום מה הטפסים שלי לא הגיעו להוט והם ניצלו את זה כדי לשנות את תנאי המנוי שלי מאחורי הגב לחדש לי את המנוי במחיר גבוה בהרבה ממה שאני משלם בדרך כלל ואפילו לא הודיעו לי על כך.
|
כספי |
סוג הנזק : |
השבת הכספים שנגבו מעבר למחיר שמקובל בין הוט לבין ה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת HOT |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה לשביעות רצונו.
חברת HOT תשמח לעמוד לרשותו בכל פנייה ושאלה נוספת. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|