פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה-אי תשלום החזר פקדון ממיר עם פחת של 10% לשנה אחרי 4 שנים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני לקוח הוט משנת 2002 עוד מתקופת היותה חברת ערוצי זהב.ההתחברות לכבלים כללה ממיר דיגיטלי עליו שילמתי פקדון בסכום של 300 ש"ח שאותו ניתן יהיה לפדות עם פחת של 10% לשנה במידה ואחליט להחזירו.באפריל 2002 ביקשתי להתקין ממיר נוסף באותם תנאים-300 ש"ח פקדון עם פחת של 10% לשנה במידה ואחליט להחזירו.
בספטמבר 2006 (4 שנים וחצי לאחר ההתקנה), ביקשתי לנתק את הממיר הראשון ואכן נותקתי והוחזרו לי 160.68 ש"ח, המהווים פחת של כ-45% לפי חישוב של 4 שנים וחצי כפי שהוסכם מראש.
ביום חמישי האחרון ביקשתי לנתק את הממיר השני ולקבל עליו זיכוי, אך נאמר לי שלא מגיע לי זיכוי כי אחרי חודש אוקטובר החישוה מתבצע ע"פ מחיר ממיר מדגם חדש ששווה 900 ש"ח, ולכן אני זה שחייב להוט כסף מכיוון שפחת מ-900 ש"ח לאחר 4 שנים וחצי הוא 450 ש"ח ואין על מה לדבר.
גם אין עם מי לדבר מכיוון שביקשתי שיעבירו אותי למנהל מוסמך על מנת לקבל הסבר, איך זה שאני מקבל חוזה מוסכם אחד, והוט באופן חד צדדי משנה אותו?
אבל אין עונה ואין מענה...
ברצוני לצטט מהסכם שקיבלתי מהחברה לגבי העניין ובו כתוב במפורש שההחזר והפחת יבוצעו מדמי הפקדון שהלקוח שילם בפועל ולא סכום של ממיר עתידי ששווה יותר, להלן הציטוט מסעיף 11.4:
"סכום דמי הפיקדון ששילם הלקוח לחברה בפועל,בצירוף הפרשי הצמדה למדד(להלן:"סכום ההחזר"),יוחזר ללקוח,לא יאוחר מתום 30 ימים מיום שהוחזר ציוד מישק תקין לחברה,ובהתאם למדריך השימוש וההפעלה,בניכוי 10%(או שיעור ניכוי שונה,אם ייקבע כך בהוראות הדין),מסכום ההחזר לכל שנה או חלק ממנה,מיום מסירת הציוד ללקוח ועד להחזרתו לחברה(להלן:"יתרת סכום ההחזר").
כמו כן ברצוני להוסיף, כי מאז קבלת הסכם זה לא חתמתי ולא הסכמתי לקבל שום הסכם אחר ולכן על החברה להחזיר לי את סכום הפקדון ללא תנאי בפחת של 10% לשנה, כפי שהחזירה לגבי הממיר הקודם!
אבקש מאד את עזרתכם בנושא כי רק כך העניינים זזים, לצערי וצערם של כל שאר הלקוחות,
המון תודה על הטיפול,
ליאון
0544731244
כספי סוג הנזק :
החזר סכום הפקדון בניכוי פחת של 10% לשנה מהסכום ששו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
לאחר ברור עלה כי הלקוח אכן צודק וחלה טעות בחישוב פחת הממיר. אנו מתנצלים על הטעות. הלקוח יזוכה לפי החוזה עליו חתם.


תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה