|
|
|
|
|
|
אינטרנט בכבלים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי באינטרנט בכבלים מספר שנים.
אני נתקל בבעייה שחוזרת ונשנית והיא התנתקות שרת האינטרנט (013).
לאחר פניותי לספק האינטרנט הוא ציין בצדק כי הבעייה אינה אצלו, אלא בכבלים.
לאחר פנייתי לחברת הוט, נשלח אלי טכנאי אשר החליף את שקע הכבלים שמחובר לקיר.
הבעייה לא נפתרה כמובן והאינטרנט התנתק שוב...
יש לציין כי נשלחו טכנאים מספר פעמים שטענו כי הבעייה היא בעייה התשתית ויש להחליפה.
כמובן שלא ביצעו כל החלפת תשתית ואני כבר כשלוש שנים סובל מהתנתקויות בלתי פוסקות של האיטרנט.
אני לא יכול לגלוש ולהוריד מידע דרך האינטרנט מכיוון שהוא מתנתק לסירוגין.
חבל שזוהי ההתיחסות ללקוח כה ותיק בחברת הוט.
|
פיצוי והחלפת תשתית על מנת שאוכל לגלוש ללא התנתקויו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
לאחר שיחה עם הלקוח הוחלט לשלוח אליו טכנאי בכיר על מנת שיזהה את מקור הבעיה ויטפל בה. הלקוח הביע שביעות רצון. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|