פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום לא תקין למערכת וחיובים לא נכונים. נושא התלונה:
משרסקי מרינה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏03 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הסבים שלי התחברו לחברת הוט בעיקבות המבצע של 2000 דקות חינם על ידי תשלום חודשי,הם פנו לחברת הוט על מנת להצטרף למבצע הוסבר להם כי הם מקבלים את הקו חינם ו2000 דקות מדיי חודש ואת הטלויזיה שיש להם הם יהפכו לכבלים של הוט , למרות שסבא שלי הסביר להם כי את הכבלים הלא דיגיטליים שהיה לו הוא משלם חצי מהתשלום כיון שהוא לקוי ראייה,הוסבר לסבא שעדיף לו לעשות את הכבלים דיגיטליים בתשלום של 215 ש"ח בחודש ואת הטלפון הוא יקבל חינם ויוכל לדבר 2000 דקות בכל חודש לכל היעדים.אחרי כחודש הסבים פנו אליי שאני אסביר להם מדוע הם משלמים כל כך הרבה כסף בעבור הטלפון כאשר הוא אמור להיות בחינם. אני מיד התקשרתי לחברת הוט על מנת שיסבירו לי מה פשר החיובים.הנציגה שענתה לי במקום לבדוק על מה מדובר התחילה לשכנע אותי לשדרג את המנוי של הטלפון כי מסתבר שבכלל לא קישרו את סבא למבצע של 2000 הדקות.אמרתי לה שתתקן את המבצע וסיימנו את שיחתנו.אך היתה לי הרגשה מוזרה והחלטתי להתקשר שוב ולבדוק אם אכן בוצע השינוי הפעם ענה לי נציג והוא התחיל להסביר לי את הדברים מחדש והבנתי שבעצם שום דבר לא תוקן.הנציג דיבר איתי בשפה לא שירותית כלל ואמר שאני ממציאה את מה שהיו אמורים לעשות במנוי של סבא התעקשתי שיקשיב לי ובסופו של דבר הגענו להסכמה כי יש טעות ברישום המבצע,הכוונה שרשמו את סבא למבצע לא נכון.ביקשתי שיתקן את הדבר והוא אמר לי שיחזור אלי.חיכיתי שלושה ימים אך אף אחד לא חזר אלי אז פניתי שוב לחברה ושוב התחילו לבדוק הכל מהתחלה ושוב אמרו שיתקנו וכך הדבר נמשך כחודש ימים. לי יש הרבה סבלנות אך הם עברו כל גבול.התקשרתי בסוף אוקטובר שוב לבדוק מה קורה עם המנוי,המבצע תוקן אך אף אחד לא חשב שצריך לזכות את סבא על הכסף שנגבה על כל השיחות שבוצעו ,הייתי צריכה להתעקש על כך שיקבל את הכסף(עדיין עד היום לא קיבלנו את הזיכוי) ,ביקשתי מאותה הנציגה שתשלח לי הביתה את דפי החשבון מיום הצטרפות ומכתב בו מפורט כמה זיכוי סבא יקבל.את המכתב קיבלתי אחרי שבועיים וההפתעה הגדולה היא שאת דפי החשבון קיבלתי אחרי חודש (לא שלא פניתי במהלך התקופה הזאת ,פשוט אמרו לי שצריך להפיק את הדוחות מחדש וזה לוקח זמן..)חשבתי שהיום בעידן המחשבים הכל צריך להיות מהיר ואון ליין אך כנראה שטעיתי.את המכתב שקיבלתי בו רשום סכום שלא הצלחתי להגיע אליו משום כיוון של חישובים אז פניתי לשירות של הוט שוב והוסבר לי שישנה טעות ושיתקנו אותה,במהלך החישובים של הזיכוי התגלה לי שה2000 הדקות לא לכל היעדים אלא רק להוט ולבזק מה שלא הוסבר לסבא בעת התחברותו ודבר נוסף הוא שיש חיוב בעבור התקנת הקושל 99 ש"ח מה שגם לא הוזכר בעת ההתחברות לחברת הוט.הנציגה התחילה לומר שסבא חתם על התקנון ושם רשום למרות שהוא לא חתם על שום תקנון ושבכלל לא חיברו אותו למבצע הנכון מלכתחילה.שבוע שעבר ביום שלישי פניתי שוב לשירות הלקוחות על מנת לבדוק מה עם הזיכוי שאמור להתעדכן לסכום הנכון על פי הבדיקה שנעשתה עם נציגה בתחילת השבוע.וביקשתי לקבל את דף החשבון האחרון בפקס ואת המכתב בו רשום הסכום הנכון של הזיכוי ,אך הפקס לא הגיע עד היום וכמובן שלא המכתב.היום פניתי שוב לשירות הלקוחות על מנת לבדוק איך מתקדמים העניינים שלנו ,נציגת השירות שענתה לטלפון ענתה כאילו היא יושבת בבית בלי להזדהות עם גחגוחים ברקע והתחילה לומר כל מיניי דברים שהכל בטיפול ביקשתי שתעביר אותי למנהל או לנציגה הקודמת שדיברתי איתה כי כבר אין לי כח לספר את הסיפור שוב שוב מהתחלה, הנציגה לא רצתה להעביר אותי לשום אדם עד שלא התעקשתי ולפתע היתה מנהלת שיכלה לקבל את שיחתי.כמובן שאותה המנהלת לא היתה בקיעה בסיפור והתחילה להמציא לי את המבצע אליו סבא מחובר,הקראיתי לה את התקנון בו רשום מה מגיע לסבא,הסברתי לה כי אני מעוניינת לדעת איך הגיעו לסכום של הזיכוי שסבא אמור לקבל,היא לא ידעה לתת לי את המענה אז ביקשתי שתבדוק הכל ותתקשר אליו עוד היום עם תשובות ,אכן התקשרה אליי יותר מאוחר אך בלי נתונים מדויקים עד הסוף , הסברתי לה וחישבנו ביחד את הסכום של הזיכוי (שוב) אותה המנהלת אמרה שהיא תתקן את הזיכוי.
עדיין לא ברורים לי מספר דברים הראשון-מדוע לוקח כל כך הרבה זמן לחשב את הסכום של הזיכוי כי הרי עברו רק ארבעה חודשים ואין הרבה מספרים שאותם צריך לחבר.השני- מדוע לקחת את הכסף זה לוקח שניות אך להחזיר לא רוצים אלא מקזזים מהמנוי(כסף שלי לקחתם בלי רשות=תחזירו)דבר שלישי- מתי העובדים בחברה יבינו שתפקידם לתת את השירות ולא לשחק ודבר רביעי מתי הסיפור הזה יגמר???
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכסף לחשבון מהיכן שנלקח ופיצוי על השתלשלות הע פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בעקבות פנניתה שוחחנו עימה והוסברו לה החיובים לשביעות רצונה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה