פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון הצטרפות לשרותי האינטרנט של הוט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני סטודנטית ובדיוק עברתי דירה. בדירה החדשה קיימת תשתית טלויזיה של כבלים, חיבור אנלוגי ורציתי להצטרף גם לתשתית האינטרנט של הוט.
אצלי בדירה היה טכנאי טלויזיה (של הוט) שאמר שאני זכאית לאינטרנט חינם מכיוון שיש לי תשתית אנלוגית.
התקשרתי לשירות לקוחות של הוט ודיברתי עם נציגה בשם אורטל, אורטל אמרה שמכיוון שיש לי כבלים אנלוגי אני זכאית לשנה אינטרנט חינם, ומהירות 1.5 תעלה לי רק 6 שקלים לחודש שאלתי אותה כמה פעמים אם היא בטוחה והיא חזרה ואמרה שכן.שאין לי מה לדאוג. הנציגה לקחה ממני את כרטיס האשראי והבטיחה לחזור אלי תוך 45 דקות. כעבור שעתיים היא חזרה ואמרה שלא הצליחה למצוא על שם מי רשום המנוי האנלוגי שקיים אצלי בדירה. אמרתי לה שאני אברר וביקשתי ממנה להתקשר אלי עוד 10 דקות. היא לא התקשרה והיה די מאוחר, תיארתי לעצמי שהיא תתקשר מחר בבוקר אך היא לא התקשרה.
בצהריים למחרת התקשרתי לשירות לקוחות דיברתי עם נציגה שלא הזדהתה והסברתי לה את כל העניין, הנציגה לא ראתה שום תיעוד לשיחה שלי עם אורטל או את מספר כרטיס האשראי שלי, אני רוצה לציין כי בתור מי שעבדה בעבר במתן שירות בחברה גדולה נראה לי מוזר ששיחות כאלה לא מתועדות במערכת. הנציגה ביקשה שוב את הפרטים ואמרה שתחזור אלי. כעבור מספר שעות היא חזרה ואמרה שחלה טעות ומכיוון שהתשתית לא רשומה על שמי אלא על שם הקבלן שממנו אני משכירה את הדירה (ולו אני משלמת על הכבלים) אני לא זכאית לאינטרנט חינם והמחיר הוא 45 שקלים. אמרתי לה שאני אחשוב על זה ואחזור.
חזרתי לשירות לקוחות ודיברתי עם עמית, הסברתי לה את כל הסיפור והסכמנו לסגור על מחיר של 45 שקל לחודש, עמית אמרה שתחזור אלי ולא חזרה.
היום התקשרתי שוב לאחר שלא חזרו בסופש לבדוק מה קורה, לאחר כעשרים דקות של המתנה וטרטור בין המחלקות השונות, עונה לי נציגה שמבטיחה שחסל סדר הריצות בעקבות התשתית, ועכשיו אני סוף סוף הולכת להצטרף לאינטרנט של הוט. כמובן, אין שום תיעוד במערכת, ושוב היא פותחת הזמנה חדשה ומודיעה לי בחגיגיות, את זכאית לחודש ראשון בחצי מחיר, וכששאלתי כמה יעלה שאר החודשים, היא ענתה ש55 שקלים !!!!!!
נראה לי מוגזם לשלם 55 שקל רק על תשתית של אינטרנט בזמן שאצלי בדירה קיימת כבר תשתית אנלוגית. במשך 3 ימים אני מתקשרת להוט על חשבוני, מדברת עם נציגים, מציגה מחדש כל פעם את הסיפור, כל פעם מחדש לוקחים ממני את הפרטים, כל פעם מחדש מבטיחים לחזור ולא חוזרים, אין שום תיעוד, כל נציג מוסר פרטים שונים, מבלבל ומטעה אותי. איזו מן חברה מטרטרת לקוחות בצורה כזו? אני חשבתי שחברה אמורה למשוך לקוחות אל שורותיה ולא לדחות אותם. איני יודעת מה עוד לצפות , אחרי שנתקלתי במתן שירות כזה לקוי, לא מתואם ולא עקבי. לא יכול להיות שישנו את גובה המחיר כפי הנראה להם.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה