פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר המנוי בלי ליידע וגביית יתר על המנוי בסכום מעל 100 ש"ח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יקום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני וחברה שלי גרים אצל סבא וסבתא שלה מאחורי הבית,הם בנו שם מן יחידת דיור שאנו גרים שם והיחידה כאמור רשומה בכל הניירת של העירייה בתור חדר נוסף של הבית ולא כיחידה נפרדת.
לפני ההתקנות אמרנו את העובדות הנ"ל לכל המעורבים בהתקנה והם אמרו לנו שאין שום בעיה בזה. ההתקנה הייתה אמורה להיות החלפת 2 ממירים אנלוגיים שיש בבית של סבתא ל2 דיגיטליים ועוד 2 ממירים חדשים ביחידה מאחורה.
ביום ההתקנה הגיע בחור צעיר שעשה הרבה טעויות בהתקנה וקדח במקומות שגויים ועשה יותר נזק מאשר תועלת בעקבות זאת הגיע המפקח הכללי של האזור בחור בשם עלי שעסק מקרוב בכל ההתקנות.
לאחר 13 שעות של התקנות!!!!!!! כולם סיימו כאשר שאלתי אם ההתקנות עולות כסף נעניתי בתשובות של "לא אחי" ו"אל תדאג לא עולה כלום אל תדאג"
מחיר החבילה הייתה אמורה להיות 212 ש"ח חבילת בסיס+אינטרנט של 1.5 ו2 ממירי vod בתשלום של 10 ש"ח כל 1 לחודש.. התשלום היה אמור להיות כפי שהיה עד אז דרך ההוראת קבע של סבתא של חברה שלי.. המחיר היה אמור להיות 212 ש"ח!!!!!
בחשבון שהסבתא קיבלה לפני כמה ימים זה התשלום שהגיע.. 3 גביות באותו היום 1 על סך 318 ש"ח השנייה על סך 181 ש"ח והשלישית על סך 56 ש"ח ביחד 555ש"ח לחיוב חודשי!!!!!!!!!!! התקשרתי להוט ושם נאמר לי שיש 2 מנויים של השם של סבתא של חברה שלי ציפורה בש.
חברת הוט החליטה על דעתה לרשום את המנוי ולחלק אותו ל2 נפרדים של החשבון של אישה קשישה בת 67.. הבית שלה כיחידה ושלנו כיחידה למרות שכל המעורבים ידעו שזה חדר נוסף ולא יחידה נפרדת..
לאחר מספר ימים ב5.12 הגיע נציג של הוט אלינו הביתה ולאחר שיחה של כחצי שעה הוא אמר לי כך: קודם החיוב נעשה כפול על החודש שעבר ועל החודש שיהיה זהו שירות חדש של הוט ואף אחד לא עידכן אותנו עליו.
דבר שני הוא אמר שאפשר לשנות את המנוי ולעשות את היחידה שלנו כיחידת סמך זאת אומרת להוסיף לחבילה של הבית שני 68 ש"ח ולקבל ממיר 1 למרות שבהסכם היה כתוב 2 ממירים ליחידה שלנו.. כמו כן הוא אמר שנתגלתה טעות של מעל 100 ש"ח שגבו בלי סיבה והבטיח זיכוי כביכול.
בעיה נוספת היא שחבילת האנלוגי שהסבתא שילמה היה 175 ש"ח והוט העלו את זה ל181 בלי להודיע לה את זה בכלל ולשאול האם היא מוכנה בכלל לשלם את הסכום הזה.
ודבר אחרון אמרו לי שיום לאחר מכן יתקשר אלי בן אדם מהוט ויפתור לי את הבעיות וכבר לאחר 3 ימים אף אחד לא התקשר.
נא לציין שהמנוי לא רשום על שמי אלא על השם של סבתא של חברה שלי ציפורה בש כחלון.
אנשים שמבינים בנושא אפילו המליצו לי להגיש תביעה על עוגמת נפש ונזק כספי מכיוון שסבתא שלה שהכסף יורד ממנה הולך על כדורים יקרים שהיא צורכת ועקב ההוצאה של הוט של 555 ש"ח היא לקחה כסף מהבנק ונכנסה למינוס.
עוגמת נפש+הונאה כספית+ סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא ופיצוי של פתיחת כל הערוצים לתקופה מ פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה