פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק הכבלים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 26.11.06 הודעתי בפקס לחברת הוט על התנתקות משירותי ההולכה של האינטרנט בכבלים. ב 6.12.06 נותקתי מהכבלים כולל הטלויזיה אותה לא ביקשתי לבטל. בשעה 22:05 התקשרתי להוט והדעתי כי אינני קולט שידוריהם. המוקדנית אמרה לי כי מאחר והם עובדים עד 23:00 אין באפשרותם לטפל בבעיה באותו יום. למחרת נאלצתי לצאת ממקום עבודתי ולהפסיד שעתיים עבודה בכדי להמתין לטכנאי. לאחר בדיקתו בביתי יצא לחדר המדרגות לארון ההסתעפות של הוט ובנוכחותי חיבר כבל שלא היה מחובר ומיד חזרו השחדורים לתקנם. מששאלתי מדוע ניתקו אותי אמר לי כי נותקתי בטעות מאחר והיה צריך לנתק את דירה מספר 12 ובטעות ניתקו אותי. פניתי לדירה 12 שמסרו לי כי כלל אינם מנויים של הוט וממילא לא היו דברים נכונים. משהתלוננתי בהוט כי עקב מחדל שלהם נאלצתי להיות מנותק ערב אחד ולהפסיד שעתיים עבודה למחרת ואני מבקש פיצוי עבור שניהם נאמר לי במפורש כי כל מה שהם מוכנים הוא לזכות אותי על ערב אחד של שידורים. יחי הכוחנות
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על ההפסד הכספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על עגמת הנפש של הלקוח, אשר ביקש להתנתק מהאינטרנט ובטעות נותק גם מהטלוויזיה. למחרת היום חיברנו אותו שוב לשירותי הטלויזיה וזיכינו אותו ב -2 ימי שידור. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה