פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לשמה במחלקת האינטרנט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל בזה שהקפיצו לי את המחיר בתשתית האינטרנט. התקשרתי למוקד, ושם נאמר לי כי יחזרו אליי תוך מספר ימים. דרישתי לדבר עם האחראי נענתה ב:"אנחנו יכולים רק להשאיר הודעות, כי לאחראי אין שיחות נכנסות..." . איזה שטויות, אתם מצפים שמישהו יאמין לזה? בכל אופן, לא חזרו אליי ושוב הייתי צריך להשאיר הודעה. לבסוף חזרה אליי בחורה בשם אפריל. שאמרה שהמבצע נגמר וכי היא יכולה לצרף אותי למבצע חדש ולהחזיר לי את ההפרש שגבו ממני (אז למה לא עשית זאת מלכתחילה? ). היא טענה גם ששלחו לי הודעה בדואר רגיל. מיותר לציין שלא קיבלתי שום הודעה כזו. דרשתי להתחבר במחיר שהיה כתוב באתר של הוט: 45 ש"ח ל- 1.5MB ללא שום הגבלות. אפריל אמרה שלא יכול להיות שזה מופיע באתר ושהיא תבדוק ותחזור עוד 10 דקות. כל העסק נשמע לי מסריח ולכן שמרתי תמונה של המסך אצלי במחשב.
אפריל לא חזרה אליי כלל ושוב יצרתי קשר עם הוט, שוב אמרו שיחזרו אליי וחוזר חלילה. ככה אני איתם שבועיים. פתאום היום חזרו אליי ואמרו לי שאני טועה וכי באתר מצויין במפורש המחיר שאפריל אמרה לי. הסתכלתי באתר וראיתי שהם שינו את הדף עם התעריפים !!!
כלומר, כל הזמן הזה משכו אותי עד שישנו את האתר. לצערם הרב, הם לא לקחו בחשבון שיש לי תמונת מסך עם המחיר הקודם.
זה כבר עבר את גבול הזלזול בלקוח, זו פשוט רמאות לשמה !
אני גם לקוח בטלפון של הוט.
אני מתכוון להתנתק מהטלפון ומהאינטרנט. עדיף לשלם כמה גרושים יותר מאשר לעשות עסקים עם נוכלים.
כמו כן אני אדאג לפרסם בכל מדיה שאוכל את הסיפור הזה למען יבינו האחרים עם איזו חברה הם מתעסקים.
יופי הוט, בשביל 10 ש"ח שהרווחתם ממני תפסידו הכנסה עתידית גדולה פי כמה וכמה.
עלבון סוג הנזק :
תתאפסו על עצמכם. אני אתכם סיימתי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה