פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוזה שלא חתמתי/ידעתי עליו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במאי 2006 עברתי דירה והתקשרתי להוט על מנת להעביר את האינטרנט ולהתחבר לטלפון.
לאחר מספר ימים התקשר אלי נציג מכירות של שירותי הטלויזיה והציע לי 2 ממירים +2 חבילות ב207 ש"ח ,הסברתי לו שיש לי הצעה טובה יותר מyes ורק אם הוא ישווה אני אשקול את הנושא.
לאחר מספר שיחות עם הנציג הוא הציע כפיצוי לפער המחירים חודש חינם+3 חודשי v.o.d חינם.
לפני יותר משבועיים פניתי להוט על מנת להתנתק משירותי הטלויזיה מהסיבה שאין באפשרותי לעמוד בתשלומים ואז נודע לי ע"י נציגת הוט שיש לי התחייבות ועל מנת להתנתק אני צריכה לשלם קנס של 480.
מאז דיברתי עם מספר רב של נציגים בכל הדרגות שמעט מהם הקשיבו למה שהיה לי לומר,הם רק חזרו על כך שאין מה לעשות.
ביקשתי להבין איפה חתמתי והאם היה מעמד שבו נמסר לי התקנון ,התשובה הייתה שנציג המכירות רשם שהמנוי עם התחייבות ושהוא מסר לי המידע.
האם יתכן שחברת הוט תעשה ותתעד ככל העולה על רוחה מבלי ליידע את לקחותיה ובסוף תחייב אותם בסכומים מטורפים?
עוגמת נפש ,בזבוז זמן וכח סוג הנזק :
ניתוק ללא קנס,כמו שהיה צריך . פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה