פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה של מעל 3 שבועות לחיבור כבלים במעבר דירה + חיוב 3 חודשים לחינם נושא התלונה:
חינאוי  אוולין שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של הוט מזה 14 שנה. בשנת 1995 ביקשתי מהוט לשלוח לכתובת בה אני בונה בית חדש את מחלקת תשתיות בכדי שאוכל להתחבר אליהם בעתיד עם מעברי לבית החדש.ואכן מחלקת תשתיות הגיעו, בדקו ואף מסרו לי מכתב בו רשום שחור על גבי לבן כי במקום מגורי החדש יש תשתית מוכנה וברגע שיבוצע מעבר דירה הם יחברו אותי לכבלים.
הרגע הגיע וביום 9/12/2006 התקשרתי להוט וביקשתי לבצע מעבר דירה מדירה שכורה לבית החדש. כמה ימים אחרי הגיע טכנאי לבית וטען כי יש בעיה - אין תשתית מוכנה ואי אפשר לחבר אותי. מחלקת תשתיות תבדוק את הנושא ויהיה עימי בקשר לצורך תאום חדש.
מאותו יום ועד היום 28/12/2006 הייתי צריכה להתקשר בכל יומיים בכדי לבדוק מה מתקדם בנושא ובכל פעם קיבלתי תשובה אחרת, הבטחות מהמוקדנים שיחזרו אלי לעידכון ןכו'
בינתיים אני גרה בבית מה-9/12/2006 עם 4 ילדים קטנים שחיים בלי טלויזיה, לא עובר יום שאני לא מתקשרת אליהם ומבקשת שיחליטו אם יש אפשרות לחבר אותי אליהם ולא אתחבר לחברת כבלים אחרת, עצבים והבטחות וטלפונים ... וכלום לא קורה.
מה גם שבשיא חוצפתם הם עדין גובים ממני דרך כרטיס האשראי דמי מנוי חודשיים מה-1/9/2006 היום בו ביקשתי להתנתק מהדירה בה גרתי בשכירות (מאור עיניים 8 יפו) כי החוזה שלי הסתיים והסברתי כי אני עוברת לגור אצל אימי וברגע שאעבור לביתי החדש בתחילת דצמבר אודיע להם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בצ'ק עבור התקופה 1/9/2006 ועד ה- 12/12/2006 אותו הוט גבה בעבור תקופה שלא הייתי מחוברת לכבלים. תשובה לגבי תשתית - אפשר או אי אפשר לחבר אותנו לכבלים שפוט מאוד. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על תחושתה של הלקוחה. לצערנו לאחר מס' רב של ניסיונות בהם לא הצלחנו ליצור קשר עם הלקוחה הודיעה כי החליטה לסיים התקשרותה עימנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה