פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איטיות באינטרנט< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2005 התחברתי לחברת הוט(כבלים,טלפון ואינטרנט)
כאשר התחברתי לאינטרנט,הגלישה הייתה מאד איטית
התקשרתי לחברה שמספקת את השירות (ברק)ולאחר מספר בדיקות שנראו תקינות הפנו אותי לחברה שסיפקה את התשתית(הוט).כמובן הם טענו שהכל נראה תקין ושוב הפנו אותי לחברת ברק.
במשך שנה טירטרו אותי מחברה אחת לשנייה אחרי אין ספור המתנות וטלפונים,שירות לקוחות,פקידות וכו',לשניהם היו את אותן התשובות:
1.מחשב לא תקין (יש לציין שהמחשב חדש ונרכש באוקטובר 2005 וכמובן שהבאתי טכנאי שיבדוק אותו)
2.אנטיוירוס שמאט את הגלישה
3.האשמות הדדיות בין חברת ברק לחברת הוט
4.וחבל לשלוח טכנאי בתשלום ,כי כל הבדיקות שאנחנו עושים מכאן הטכנאי יעשה ,כך נטען מחברת הוט.
באוקטובר 2006 החלטתי להתנתק משרותי האינטרנט של הוט,לאחר שלא סיפקו לי את השירות עליו אני משלם.לאחר שיחה זו החליטו לשלוח לי טכנאי ללא תשלום לבדוק את התשתית.
3 פעמים הגיעו אלי טכנאים החליפו את התשתית שמו מגבר ועדיין לא עזר
בפעם הרביעית הגיע טכנאי שהציע להחליף את המודם.
בשעה טובה לאחר שהחליף את המודם הכל עבד כמו שצריך לעבוד.
לאחר שיחה עם שירות לקוחות דרשתי פיצוי מחברת הוט,מה שהם יכלו לתת לי זה החזר של חודשיים(תשלום של 70 שקלים) וממיר דיגיטלי.סירבתי להצעה
בסופו של דבר פיצו אותי ב-3 חודשים(תשלום של 188 ש"ח) וממיר דיגיטלי
כמובן שהפיצוי הכספי לקח יותר מחודשיים גם לאחר מספר פניות לחברה וגם אני משלם יותר על הממיר הדיגיטלי.
וישנו דבר אחד עוד יותר מרגיז בסיפור זה.
לאחר פניות רבות לחברת הוט ,לא ראוי שהיא תבדוק את עצמה ותשלח טכנאי על חשבונה ,הרי הבעיה לא נפתרה אחרי חודש ואפילו אחרי חצי שנה ועדיין אני ממשיך להתלונן.לאחר שיחה עם קשרי לקוחות שהם מחלקה מעל שירות לקוחות נטען שהם לא רואים שום הסטוריה של תלונות,והתלונה הראשונה שלי זה מיולי 2006 כמו כן הם ביקשו ממני להוציא דוח גלישה מחברת ברק על מנת לראות כמה גלשתי ,הרי כמה ימים לפני זה דיברתי עם שירות לקוחות והם כן ראו את הפניות הרבות שלי.
מיותר לציין שנגרמה עוגמת נפש בזבוז זמן שעות המתנה בטלפון,וזילזול בלקוח
וכמובן רק אחרי איום של התנתקות מהחברה רק אז הם מתחילים להתעניין ולטפל

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה