פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קיבוץ יקום כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים החליפו לי מודם, ומאז זה הפך לסיוט, בכל פעם שאני מנסה להתחבר לאינטרנט אני צריכה להדליק ולכבות את המחשב וגם זה לא תמיד עוזר השגיאה מתקבלת היא "769" פניתי לתמיכה, החליטו שיש צורך בטכנאי.
ביקשתי לתאם טכנאי ליומיים לאחר מכן כיוון שהייתי בחופשה, אך טרם היה לנציגה "לוח עבודה" ולכן מסרה שלמחרת יצרו איתי קשר, לתאם טכנאי.
אך למחרת כמובן שאף אחד לא חזר אלי ושוב נאלצתי להמתין עוד יום כי הלוח כבר התמלא והטכנאי לא יכול היה להגיע בשעה שנוחה לי. בסופו של דבר לאחר הרבה טלפונים ותלונות שוחחתי עם "מנהל" שהבטיח לשלוח אלי רק ביום שלמחרת טכנאי (להגיע למנהל אצלכם זה כמעט כמו להגיע לראש הממשלה, רק שאצל ראש הממשלה יש עם מי לדבר).
למחרת הגיע אלי טכנאי שבה בגישה מתנשאת ומזלזלת בלי לבדוק אם האינטרנט עובד הוא אמר "המודם מכובה" אז בטח שזה לא יעבוד וזאת עוד לפני שבדק, שזה כשלעצמו מעליב ופוגע, רק לאחר שעצרתי מבעדו ללכת עד שאני אוודא שזה עולה הוא קלט שיש באמת בעיה, ואז התחיל לבדוק מהיכן נובעת הבעיה בסופו של דבר הוא החליף את השקע שבקיר ושוב רצה כבר ללכת לפני שבדק שזה אכן תקין ואז שוב אילצתי אותו להמתין עד שאני אוודא שזה עובד.
באותו יום לאחר כשעתיים שוב התקלה חזרה על עצמה, ניסיתי לייצור קשר עם המוקד שלכם אבל כל שיחה כרוכה בהמתנה של 20-30 דק' לפחות, כאשר מבטיחים לחזור אלי ולא חוזרים. (וכפי שציינתי קודם לדבר עם מנהל זה בלתי אפשרי לחלוטין).
ביום חמישי סוף סוף הצלחתי לדבר עם "ניצן" שהגדיר עצמו מנהל והתחייב לעקוב אחרי הטיפול והעביר אותי לנציגה שתקבע לי טכנאי אבל גם היא הבטיחה לחזור בעוד מס' דקות ועד עצם היום הזה לא חזרה אלי. (איך האמינות של כל המנהלים שלכם נראית לדעתכם?)
ביום שישי האחרון לאחר שהתייאשתי מהשירות שלכם וניסיתי להשיג משהו בשירות על מנת להתנתק מכם שגם זה היה כרוך בתלאות כי הבטיחו לחזור אלי גם בשל התנתקות, יצרתי קשר עם חברת בזק והזמנתי שירות של adsl וקו טלפון נוסף למרות שכל ההוצאה הזו עלתה לי הרבה יותר ממה שאני משלמת לכם היום זה עדיין היה כדאי לי לאור השירות הגרוע שקיבלתי.
לאחר מכן פניתי "שוב" לשירות והפעם פתחתי את השיחה בזה שהתחברתי לחברה אחרת ולכן אני רוצה להודיע על התנתקות באותו הרגע העבירו אותי לבחורה בשם "הדס" לטיפול. האם יש צורך ראשית להתחבר לחברה אחרת על מנת שמישהו יתייחס אלי ברצינות כלקוחה, ועוד לקוחה ותיקה שלכם? הדס ניסתה לרצות אותי ושכנעה אותי לתת לכם עוד צ'אנס הבטיחה לתאם לי טכנאי בין 19:00-21:00 היום בערב.
בשעות הבוקר פניתי לקבלת הקהל שלכם, לוודא תאום של טכנאי ולהפתעתי ולהפתעת הפקידה שהייתה במקום לא הייתה שום קריאה לטכנאי, כאשר ניסתה לברר זאת העניין לקח זמן רב ומסרה שהיא תחזור אלי טלפונית. בשעה 16:20 לאחר שלא קיבלתי טלפון, הגעתי שוב לקבלת הקהל שלכם לוודא שאכן טכנאי יגיע אלי היום בשעה שסוכמה עם הדס ועדיין לא נסגר הסיפור רק לאחר שפקידה בשם "טובה" (שהיחידה מבין נותני השירות אצלכם שהייתה אדיבה ואכפתית ועשתה מאמצים על מנת לפתור את הבעיה) ורק לאחר שהתעקשה עם הנציגה בטלפון תואם לי טכנאי לשעה שסוכמה.
נכון להיום אני כבר יותר משבועיים לא יכולה לגלוש באינטרנט.


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
מבדיקה חוזרת מול הלקוחה, אין יותר תקלה. יחד עם זאת הוחלט להעניק ללקוחה פיצוי הולם. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה