פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול באיטיליגנציה של הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החל מתאריך 1-3-2005 (מעבר דירה מאזור של תבל לאזור של ערוצי זהב) אני סובל מתקלות חוזרות ונשנות בשרותי הטלפון הטלביזיה והאינטרנט. התשובה הקבוע של חברת הוט היא שהתקלות היננן בגלל גורמים חיצוניים (בזק, חברת חשמל,מזג האוויר וכו') התשובות אותן קיבלתי מכל גורם שאליו הגעתי (עד לסמנכ"ל תפעול של החברה מר זיו גילו) הן שזו רמת השרות שהחברה יכולה לתת.
הבתחתו של מר גילו לשלוח לי עותק של החוזה עליו אני חתום כמובן לא כובדה כמו כל הבטחה אחרת של כל אחד מנציגי החברה (לא פלא שנציגי שרות מרשים לעצמם לשקר במצח נחושה)
בין שאר השקרים טכנאי בכיר שנשלח על ידי מר גילו טען כי איתר את התקלה ושהתקלה היתה תקלה אזורית ולא אצלי בבית, לטענת אותו נציג התקלה טופלה.
לאחר יומים חזרה התקלה. פניתי שוב למר גילו שטען שאין ולא היתה מעולם תקלה.
התקלות הינן יום יומיות ובלתי נסבלות. השיא היה כאשר טכנאי בכיר שנשלח שוב על ידי מר גילו (או בתאום איתו) הגיע לביתי בשעה 19:45 לאחר שקבעתי איתו לשעה 19:00 ויידעתי אתו כי אני צריך לצאת מהבית בשעה 20:00 הטכנאי הסתובב בבית כשהוא עסוק בשיחות טלפון עם מספר אנשים ולא התייחס למה שקורה בבית, לאחר 30 דקות כשראיתי שממנו לא תבוא הישועה ביקשתי ממנו לעזוב את המקום. התקשרתי ליידע את מר גילו שטען כי אני לא בסדר שלא איפשרתי לטכנאי לעשות את עבודתו.

מאז כל פניה שלי לחברת הוט נדחיית בטענה ש"עשינו מה שאפשר ולא צריכות להיות לך טענות"

כאדם שעובד במערכות שירות אני יכול להגיד כי חברה כדוגמאת הוט מחזירה אותנו הרחק לימים שבהם מושג השרות במדינת ישראל היה דבר שלא כדאי להזכיר

כולי תקווה כי חברת הוט בראשותו של המנכ"ל החדש להם יסיקו את המסקנות הנדרשות וישנו את צורת ההתנגות שלם כלפי לקוחות

ובנימה אישית (בתקווה שהדברים יועברו למר דוד קמיניץ)
מר קמיניץ היקר
כולי תקווה שתצליח לעשות מחברת הוט חברה שיודעת להתייחס ללקוחות ולהפסיק את היחס המזלזל ומתנשא שמתחיל ממר זיו גילו וכלה באחרון המוקדנים.

היות ואני יודע שהגעת להוט מברק 013 (חברה לתפארת עם שרות מצויין)
כולי תקווה שתצליח להביא את חברת הוט למצב דומה למרות שקשה לי להאמין ואני לא מתכוון להשאר לקוח של החברה כדי לבדוק את זה

בהצלחה
רפי פסח
כל הרשימה ועוד סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות שלי כלפי חברת הוט ואפשרות להתנתק ללא קנס פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה