|
|
|
|
|
|
התעללות בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום, החלפתי מחשב ובחיבור המחשב החדש התעוררה בעייה של חיבור המודם לאינטרנט. טכנאי שהתקין את כל התוכנות במחשב הבין שהבעייה היא עם חברת הוט שצריכה לאפס את הIP. הטכנאי ישב אצלי במשך שלוש שעות וניסה להשיג את התמיכה הטכנית של הוט, מיותר לציין שטכנאי מחשבים מקבל את שכרו לפי שעת עבודה ולכן, הייתי צריך לשלם על זמן "מת" שהטכנאי מנסה להשיג את התמיכה....לבסוף הטכנאי הלך ורק למחרת בצהריים הצלחתי להשיג אותם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
הוט |
שם ותפקיד: |
אנו התצלנו בפניי הלקוח ועידכנו אותו כי החברה פועלת לקיצור זמני ההמתנה ושיפור השירות. כמו כן, קיבל פיצוי הולם לשביעות רצונו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|