פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסכת יסורים בהתנתקות הטלפון של הוט נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אבי התחבר היום לטלפון של חברת הוט.
בהתחלה, כמו תמיד בחברת הוט, הכל היה יפה ונחמד. כאשר הוא התקשר להתעניין בהתחברות לקו טלפון של הוט, ההענות הייתה מיידת. התקשרו אליו מייד, שלחו טכנאי מייד, וחיברו אותו מהיום למחר. יעילות לשמה.
אבל... ופה האבל הגדול מאד... כאשר הוא התקשר היום וביקש להתנתק זה כבר סרט אחר לחלוטין: דבר ראשון הם רוצים לדעת למה? - מה פשר השאלה למה?!. ואני חשבתי שו מדינה דמוקרטית וכל אחד יכול להחליט בעצמו, בלי לתת דין וחשבון, לאיזה חברה הוא רוצה להתחבר. לעומתם תראו את בזק - שאבי התקשר ואמר שהוא רוצה להתנתק - התשובה הייתה-בבקשה, מתי? (זה מה שאני מצפה מכל חברה המכבדת את עצמה ואת לקוחותיה)
דבר שני שאמרו - עוד 3 ימים יתקשרו ויבררו איתך פרטים - מה יש לברר?! תקבעו מועד התנתקות וזהו (בדיוק כמו שקרה עם ההתחברות). לא עזר לנו דבר הם בשלהם.
ועכשיו אנחנו צריכים לחכות לחברת הכבלים שתחליט האם היא רוצה ומוכנה לנתק אותנו או לא. מה גם שהבטיחו לנו חזור והבטח "אין בעיה ברגע שאתה רוצה אתה מתנתק". אבל רגע זה מושג נרחב ובעל משמעויות שונות וחברת הוט מפרשת את זה איך שזה נוח להם, מה גם זמן זה כסף - כל זמן שאנחנו מחוברים אצלהם המונה דופק!!!
ושכחתי לציין שכל זמן שיחתנו הטלפונית נציגת השירות שמה אותנו בהמתנה ואמרה רגע (כנראה שגם על הטלפונים האלה הם מרוויחים כסף, אז למה לא למשוך את זה מה שיותר...) והשיחה ארכה כחצי שעה!!!!!!!!!!
למה אנחנו צריכים לעבור מסכת יסורים וגיהנום כזה?! מה בסך הכל אנחנו רוצים?! להיות מחוברים לאיזו חברה שאנחנו רוצים ?! ולהתנתק ממי שאננו רוצים?!
חוסר התחשבות בלקוח סוג הנזק :
ניתוק מיידי מהטלפון בכבלים של הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה