|
|
|
|
|
|
ביזבוז זמן וכסף< |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב- 19.1.2007 פניתי בבקשה להתנתק משירות הכבלים של הוט. ערכתי מספר שיחות טלפון עם מוקדניות אדיבות מאד אך שירות לא קיבלתי. למען הדיוק יצר משהו קשר עם המשיבון שלי ונזף בי על שאינני זמינה. חזרתי למוקדנית והבטיחו כי עוד היום ישובו אלי. אנחנו 3 ימים אחרי ואני עדיין מחוברת! בוודאי יגבו ממני דמי שירות עד לניתוק וכל זה כשהחברה מצהירה כי תוך 48 שעות אטופל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
אנו מתנצלים בפני הלקוחה על העיכוב. עוד לפני קבלת הפניה דרך אתר תלונה בוצע הניתוק עבור הלקוחה . כמו כן היא זוכתה בהתאם. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|