|
|
|
|
|
|
אי טיפול נישנה בפניה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני כבר מנויה על הוט אינטרנט + טלפון שלושה חודשים, מרגע ההתחברות יש לי את אותה תקלה- תקלה מספר 800 שאף אחד לא יודע מה פישרה. כבר הגיעו 2 טכנאים ותמיכה טכנית וכבר אפילו הגשתי בקשת ניתוק (שגם אלייה לא התייחסו ולא חזרו אלי). אני מסבירה שוב ושוב לנציגי השירות שהבעיה קשורה לתשתית כי קו הטלפון והאינטרנט מתנתקים בו זמנית וגם אצל השכן.אין קשר לתמיכה טכנית מישהו צריך להזיז את התחת לצאת מהמשרד הנח שלו ולטפס על עמודים כדי לבדוק מה הבעיה ולהפסיק לשלוח לי טכנאים "בכירים" כביכול שמטפלים בבעיה בצורה זמנית ואחרי זה היא חוזרת. אם אין דרך לטפל בבעיה-גם בסדר אז אני אתנתק....אבל מילא לא מחזירים לי את הסכום ששילמתי עד כה על שירות שלא קיבלתי חצי מהזמן, אבל לגבות ממני כסף על חוזה שהפרתי-כשאתם מלכתחיילה לא מילאתם זו חוצפה!!!!!
|
הסדרת החיבורים סופית או ניתוק ללא חיוב יציאה מחוזה!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
בשיחה טלפונית עם המנויה התנצלנו על התקלות שחוותה באינטרנט. כמו כן הודענו לה כי לא תחוייב בגין החזר שווי הטבה. אנו מאחלים לה ולמשפחתה חג שמח. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|