פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אימון בלקוחות,שירות לקוחות +קישרי לקוחות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי סיגל גבאי ת.ז 38521555 ,לפני 3 שבועות ביקשתי להתנתק לאלתר משירותי הטלויזיה של הוט,שלחתי מייל דרך אתר הוט,אך...........אף אחד לא חזר,כאילו זה ליופי אתר האינטרנט של הוט,אחרי שבוע יצרתי קשר עים נציגת שירות שאמרתי לה שאני רוצה להתנתק,החזיקה אותי בקו חצי שעה לוודא למה,אמרתי שאני לא מעונינת נקודה,לא ידעתי שצריך לתת ד"וח ע"מ לעבור לחברה מתחרה,שאלתי את רחלי האים יש לי התחייבות אמרה לי שלא גם זכרתי שעשיתי עיסקה לפני שנתיים ובדרך כלל ההתחיבות היא לשנה,רחלי אמרה לי שיחזור אלי נציג תוך שעה ,חזר אלי נציג ששוב שאלתי האים יש לי התחיבות נאמר לי שלא,בינתים התחברתי לYES ,ואני ממתינה שנציד ק"של של הוט יצור קשר ואף אחד לא מתקשר,אני התקשרתי אחרי שבוע כדי לתאם שטכנאי יגיע לקחת את הציוד,נאמר לי ע"י נציגה בשם אווה מק"של שיש לי התיחיבות ,ויש קנס ע"ס 200 ש"ח,זו פשוט רמאות וחוסר אימון,הרי במידה והייתי יודעת שיש לי התחיבות לא ההיתי עושה צעד ועוברת לחברה מתחרה,לפחות הייתי מחכה שיסתיים לי החוזה,אבל זה פשוט רמאות לשמה,אני לא מתכוונת לשלם את הקנס ממש לא,אני עוד אפנה לעיתונות ולכל מי שצריך,מקווה להתיחסות בהקשם לחזור לנייד 054-2347221
כספי סוג הנזק :
אי תשלום קנס=פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על תחושת הלקוחה. בשיחה עימה נמצא פיתרון לשביעות רצונה תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה