פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת מתמשכת והבטחות סרק נושא התלונה:
הירשפלד מרינה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏26 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה 26/1/07 שלחנו פקס למספר 077-7078838 עם שם מלא, מספר המנוי, בקשה לניתוק, חתימה ותאריך.
התקשרנו להוט בכדי לוודא הגעה של הנ"ל, לוודא ניתוק וכן לקבוע תאריך הגעה של טכנאי.
הועברנו למחלקת קשרי לקוחות שם דיברה איתנו אודליה כהן שטענה שלא מופיע לה דבר על קבלה של פקס ושאין צורך בשליחת פקס לניתוק אלא שהיא רושמת את המקרה שלנו והבטיחה שתוך 3 ימי עסקים יחזרו אלינו למספר הנייד כדי לתאם הגעה של טכנאי לאיסוף הציוד ומבחינתה החל מרגע זה אין יותר חיובים.
היום יום שישי ה2/2/07 ועדיין לא חזר אלינו אף אחד כמובטח.
כאשר התקשרנו לשירות לקוחות בבקשה שיעבירו אותנו לקשרי לקוחות בכדי לברר לפשר העניין, סירבה בחורה בשם ריקי לעשות זאת בטענה שאנחנו כבר רשמית מנותקים ולא שייכים להוט, הבטיחה לרשום בקשה דחופה שיחזרו אלינו והיום, יותר משבוע אחרי אנחנו עדיין מחכים.
נבקש שיצרו איתנו קשר במיידי או לחילופין לתת לנו מספר טלפון או דרך כלשהי בה נוכל לתאם הגעה של טכנאי לאיסוף הציוד ולגמור עם הסחבת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת הסחבת ואיסוף הציוד וכן מתן ווידוא שהניתוק אכן בוצע פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה