|
|
|
|
|
|
גביית ייתר בתואנה שהמבצע הסתיים! |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בכל חודשיים שלושה, אני נאלץ לפנות לשירות של הוט עקב שינוי תעריפים.
שיטת מצליח.
והיום: העלו לי בצורה פראית את התעריפים לחודש פברואר:
217.84 עבור טלויזיה,
עבור אינטרנט 141.51 .
כאשר המבצע שיש לי עימם הינו 192 שח כבלים, 44 שח אינטרנט עד לפחות הקיץ (אין לי תאריך מדויק כי למרות פנוותי לקבל את ההסכם בכתב הם לא טורחים לעשות זאת)!.
פניתי אליהם היום שיתקנו את החיוב ושינתקו אותי כי הפעם באמת נמאס לי.
העצבים עולים על ההנאה.
אודה אם תעזרו לי לסיים עימם את הקשר עם קיזוז של גביית היתר החודש.
|
מבקש פיצוי על עגמת הנפש |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי+פיצוי על עגמת הנפש, תלונה ייצוגית מאחר והבעייה חוזרת אצל הרבה צרכנים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
הלקוח צורף למבצע חדש למשך שנה וזוכה בעבור שרותי האינטרנט בהתאם לסיכום עימו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|