|
|
|
|
|
|
ניתוק ושאר הפרוצדורה |
נושא התלונה: |
יצחק נאור |
שם/כינוי: |
יום ראשון 04 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קיבלתי מודם מהחברה בעלות מנוי של 44 ש"ח. לאחר שנה המחיר "קפץ" ל-66 ש"ח. הם טוענים כי זה היה מבצע לשנה. מה שמצחיק הוא שהסכם החוזה (כמו כל הליוויתנים הגדולים בשוק) נעשה עפ"י חוזה טלפוני - עכשיו לך תוכיח שאין לך אחות. בדף חתימת החוזה מול הטכנאי שהתקין את המודם אין שום סעיף כזה, ולבקשתי לראות את החוזה הם טענו כי החוזה ינתן רק בבירור משפטי! שהרי אני צד בחוזה ויש לי זכות לראות אותו.... בכל אופן, ביקשתי להתנתק. ולאחר משא ומתן טלפוני מייגע מול אלף נציגות שימור ושאר ירקות הם דרשו ממני פקס לניתוק - וזהו הקש ששבר את הגב... ואם אין לי פקס? אני אמור לבזבז כסף על התנתקות? מה גם שלא בטוח שהוא מגיע - מעבר לכך הם עוד מחייבים ב-48 שעות לאחר מכן. בקיצור - טעם רע... אבל רע מאוד. וכל זה היה נפתר בצורה היפה ביותר אם הוט היו מודיעים לי על עליית המחיר לפני כשירות לצרכן....
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
צר לנו על תחושתו של הלקוח, אולם ראוי לציין כי עם התחברותו של הלקוח נאמר לו כי המבצע הנו לשנה בלבד. באשר לשליחת בקשת ההתנתקות בפקס, הרי שבקשה זו הנה תנאי מקובל בכל החברות על מנת לוודא כי הלקוח עצמו הוא זה שביקש להתנתק . |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|