שירות לקוחות מזעזע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 04 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החברה הזו עושה רק צרות. היה לי מנוי בבית שהיה על שם השותפה שלי. רצינו לבצע החלפת בעלות (שעם קו הטלפון של הוט הם לא עשו לנו בעיות), הם אמרו שאמורה לצאת תקנה חדשה שמאפשרת העברת בעלות לאדם שהוא לא מקרבה ראשונה. בינתיים שלחו לנו את הטפסים, מילאנו הכל ובמשך שבועות רדפנו אחריהם (הבטיחו לנו שמנהלים יחזרו, נתנו לנו שעות מדויקות שיחזרו, נתנו פרטים של נציגים וכשהתקשרנו לא היו אנשים כאלה ועוד) עד שהם בסוף אמרו שאין אופציה לעשות דבר שכזה, הם הכריחו אותנו להתנתק ולהתחבר שוב (שהסיבה היחידה שהסכמנו זה כי הם הסכימו להגיע ביום שישי וYES לא). הציעו לי דיל - שנה התחייבות וחודש ראשון חינם (ככה בפירוט המוכרת שלהם אמרה), עכשיו אני רואה בחיוב שלי שהם חייבו אותי. התקשרתי אליהם והם אמרו לי שהדיל הוא לשנתיים וחצי שנה אינטרנט חינם למרות שאין סיכוי שהייתי מתחייבת אליהם לעוד שנתיים, התווכחתי איתם והם טענו שמה שכתוב אצלהם במחשב הוא שונה לגמרי למרות שבוודאות זה שקר. בנוסף הם טענו שאין להם דיל של חודש ראשון חינם אלא שהחודש החינם הוא במהלך אוגוסט 2007 (שזה החודש שאני אמורה לעזוב את דירתי ולהתנתק מהם) שההיגיון אומר שאין לי מה לקחת דיל עם הטבה שאני לא אוכל לנצלה...
השירות שלהם הוא מתחת לכל ביקורת, הם מבזבזים זמן יקר בשיחות מטופשות. גם היום כשביקשתי לדבר עם מנהל אמרו לי שהוא יחזור אליי תוך 4 שעות ואני פשוט לא הסכמתי לרדת מהקו. בהוט לא קיימת התפיסה של "הלקוח תמיד צודק" ועוד מסתבר שהם מוכרים דילים לא נכונים ועובדים על הלקוחות בעיניים.
היועצי מכירות משקרים, היועצי שירות לקוחות לא מקיימים מה שהם אומרים, מאשימים תמיד את הלקוחות בשקרים (הם טענו שהם חזרו אלינו ולא תפסו אותנו למרות שלשותפה שלי ולי יש משיבון סלולרי). חברה שסתם גורמת עוגמת נפש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|