|
|
|
|
|
|
הונאת לקוחות וסחטנות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חתמתי על מבצע עם התחייבות לשנה עם חברת הוט, הכולל כבלים+אינטרנט ב196ש"ח. המבצע נכנס לתוקפו באוגוסט 2005 והיה אמור להסתיים באוגוסוט 2006. במאי 2006 פניתי לחברה כדי לעדכן פרטים ששונו ולברר על איזה מבצע אני מחוייב ועד מתי. המידע שקיבלתי מנציג השירות גרס כי אני מחוייב עד ינואר 2007.(מידע שיקרי מס'1). רציתי להתנתק מהשירות אך לא הייתי מעוניין לשלם קנס אז חכיתי עד ינואר 2007. כמובן שבינואר נאמר לי שאני מחוייב עד 2008 (שקר מס'2) וגם דמי המבצע שלי עלו במפתיע (סחטנות). בחברה התנערו מכל טענותי וניסו למרוח אותי, עד שהצגתי מסמך אודות המבצע המקורי, וא כמובן הם שמחו ומיהרו לאפשר לי להתנתק. אך כעט הם מתנערים מכל התקופה שבין אוגוסט לינואר בה נותרתי לקוח משלם בעל כורחי עקב מידע שיקרי שניתן לי. כעט הנושא עדיין לא פתור.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי+פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|