פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הארכת חוזה תקשורת ללא ידיעת הלקוח. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מוחה על הארכת חוזה תקשורת של חברת HOT ביני (הלקוח) לבין חברת HOT (ספקית השירות) לתקופה של שנתיים ללא ידיעתי.
בתאריך 26.4.05 חתמנו עם חברת HOT על חוזה תקשורת. בחוזה הובהר לנו במפורש גם בעל פה וגם בכתב בחתימתנו כי מדובר על חוזה לשנה בלבד!!! ולאחר השנה על פי דברי הנציג נוכל לעזוב את החברה ,אם נרצה, ללא תשלום פיצווים כולשהם. כעבור שנה בתאריך 08.02.07 (בידעתנו מראש כי סיימנו את חוזה ההתקשרות בין HOT לביננו) שוחחנו עם סוכן של החברה בשם ישראל, לטענתו החוזה ביננו לבין HOT הוא לשנתיים ימים דבר שלפי דעתנו לא נכון ופסול בהחלט!!
כאשר ביקשנו בתור לקוחות של החברה עותק של החוזה שנחתם לטענתו לתקופה שלשנתיים הנציג של HOT מר ישראל טען שאין בידו את החוזה שנחתם ביננו לבין HOT, למרות שלפי ידעתנו ראוי שלכל חברה מסחרית גדולה יהיה עותק של חוזה בין הלקוח לבין ספק השירות.
כעת איננו יכולים לעבור לחברה המתחרה או להוזיל את המבצע שכעת עלה מחירו.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכספים שנלקחו מאיתנו מסיום תקופת התחייבות שהסתיימה בתאריך 24.05.06 פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אני מתנצלים על תחושת הלקוח. בשיחה עם הלקוח הוסבר חוזה ההתקשרות,
כמחווה שירותית זוכה חשבונם בזיכוי כספי בסך 50 ₪.
אנו מאחלים למשפחת כהן המשך צפייה מהנה ונשמח לעמוד לשירותם בכל עת.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה