|
|
|
|
|
|
זיכוי כספי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי טל הנני גר בקרית ים בתאריך 11.01.07 היתה תקלה אזורית באיזור
ק.ים עקב התקלה נהרס לחלוטין מודם של חברת הוט, התקשרתי עוד באותו לילה
לדווח על הבעיה אך משום מה מסיבה שלא מובנת לי עד היום לא מצאו לנכון לשלוח
לי טכנאי הביתה על מנת להחליף את המודם התקול, בעקבות עוגמת הנפש שנגרמה
לי יצאתי בנזק כספי של 600 ש"ח לחברת פלאפון וזאת בעקבות פרסום כוזב של
מחלקת הפרסום של חברת הוט כאשר הם טענו שלא משנה מאיזה פון תתקשר
אליהם השיחה היא ללא עלות אך בפועל יצא ההפך.
בעקבות שיחתי היום עם חן מנהלת בכירה בחברת הוט הובטח לי צ'יק הביתה אשר
יזכה אותי על 3 חודשי גלישה, אך לגבי הנזק של הפלאפון לא אוכל לקבל מהם שום
עזרה כספית.
דבר אשר לא משתמע לשתי פנים.
אבקש לבדוק את העניין בחומרה רבה ולהודיעני תוצאות טיפולכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי ע"ס 600 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|