|
|
|
|
|
|
חיוב בגין ניתוק והפרת חוזה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב !!
ברצוני להגיש תלונה חמורה על חברת הכבלים הוט בגין חיוב שלא לצורך על ניתוק הכבלים.
לאחר כשנה שאני מבקש את החוזה שלי מולם עדיין לא נשלח אליי החוזה
ובגלל תקלות חוזרות ונשנות הינני מעוניין להתנתק מהם ולפתע הם מבקשים ממני תשלום על ניתוק והפרת חוזה שלא נאמר לי ביום החיבור.
כאמור התקלות אצלי הם לא פתירות והן חוזרות ביקשתי להתנתק וחברת הכבלים הוט מבקשת תשלום של 59 ש"ח על כל יום שהשתמשתי בשרותי החברה שזה 531 ש"ח
הייתי שמח לדעת איך וכיצד אני יכול לבטל את החוזה מולם ללא תשלום הקנס.
בכבוד רב ותודה רבה
ליאור
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתו בוצעה בדיקה מקיפה ממנה עלה כי, כל פניותיו טופלו באופן הולם, לרבות הגעת טכנאי וסיירת מנויים למעונו.
יש להדגיש כי, בגדר טיפולו ע"י סיירת מנויים זוכה חשבונו של מר לב בסך 300 ₪ כפיצוי בגין התקלה.
לכן לא נוכל להיענות בחיוב לבקשתו בגין סיום התקשרות ללא חיוב החזר שווי הטבה.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|