פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק לקוח + גביה מופרזת בניגוד למובטח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מאחר שכרגע אני גרה בארה"ב אבקש לחזור לדוא"ל בלבד.
יש לי מספר תלונות על הוט:
1. בתאריך 17/12/06 ביקשתי להתנתק מהוט טלפון ואינטרנט. נציגת הוט הבטיחה לי שיפסיקו את החיוב באותו יום. אך קיבלתי חיוב מלא על דצמבר וגם על ינואר.
2. הטכנאי שנשלח לאסוף את הציוד סירב למסור קבלה, ולכן הציוד לא הוחזר. בפעם השניה שנשלח טכנאי הציוד הוחזר בלי שהטכנאי מסר קבלה, כי נציגת הוט איימה עלי שיחייבו אותי על הציוד.
3. התשלום עבור אינטרנט מורכב מתשתית וספק. להוט שילמתי על תשתית ולברק על ספק. בשנה הראשונה התשלום להוט כלל גם את התשלום לברק. כעבור שנה ברק גבתה את החיוב על ספק בנפרד מהוט, אך הוט עדיין המשיכה לחייב אותי על ספק.
4. התלוננתי דרך אתר האינטרנט שלהם שלוש פעמים בסוף ינואר ובתחילת פברואר. ביקשתי מפורשת שיחזרו אלי לפני שאני טסה לארה"ב, אך לא קיבלתי שום מענה. יש לציין שהוט מקשה במכוון על תיעוד התלונה. תלונה דרך האתר של הוט לא זוכה אפילו למענה אוטומטי לדוא"ל של המתלונן המאשר את קבלת התלונה.
כספי סוג הנזק :
עד כה הוט גנבה ממני כ 175 שח. אני דורשת החזר מלא ומיידי ופיצוי על הזמן המבוזבז. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
כנראה שנפלה טעות בפרטי הלקוח ולכן איננו מצליחים לאתרו. כמו כן שלחנו ללקוח מייל אולם עד כה לא נתקבלה תשובה ממנו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה