|
|
|
|
|
|
תאום התקנה ללא הזמנת השירות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התעניינתי בשבועים האחרונים במחיר התחברות לשירות של הוט.
הובטח לי שישלח אלי מייל עם פרטי ההצעה. למחרת חזרה אלי אשת המכירות ושאלה עם אני מעוניין להזמין את השירות. לכשעניתי לה שלא קיבלתי את הצעתה - הבטיחה לשלחה מיידית בפקס... מיותר להגיד שגם הצעה זאת לא הגיעה אלי.
הופתעתי ב 11 לפברואר לקבל כ 3 טלפונים שונים והודעת SMS שתואמה לי התקנה של שירותי הוט בביתי ליום המחרת - כשכל פעם אני צריך להסביר להם מחדש שלא הזמנתי את השירות ואני לא מעוניין בנושא.....
רק לכשציינתי שאתקשר לדוד קמיניץ אם לא יפסיקו להטריד אותי, נפסקה ההטרדה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
אנו מצרים על תחושת אי הנעימות שנגרמה לו ומקווים כי יבחר להימנות בין לקוחותינו בעתיד.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|