פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול התשלום של יוני יולי 2006 לתקופת המונדיאל נושא התלונה:
בשארה רביע שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית ביאליק קריון קומה ב כתובת:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

אני החותם מטה בשארה מונדר ת.ז 020934956 מספר לקוח 306812198 מהוותיקים של הוט ולא היה לנו שום ביעה עד לפני חודש וחצי ואז ניתקו לנו את הממיר הדיגיטלי כשהתקשרנו לברר אמרו לנו שאני בחוב עבור החודשיים יוני יולי 2006 בתקופת המונדיאל .
טענת הוט שהויזה שלנו לא כובדה וזה נודע להם רק בוף שנת 2006 כשהויזה לטענת הוט החזירה את הכסף שלקחה עבור החודשים יוני יולי 2006 בשוברים ואותם שוברים ששולמו עבור המונדיאל אצלנו וגם על סוף שנת 2006.
ביקשנו ביריר על ידי הרבה נציגי שרות לקוחות שיביאו מסמך מויזה שאכן היה חוב והוחזר והם לא נענו לבקשתנו ורק אמרו לשלם את החוב
על סמך זה ביקשנו ניתוק ובירור חשבון מטעם הוט המראה שאנו בחוב היה אצלנו נציג בששם שלמה ראה את החשבוניוצ ששילמנו והעניין עדיין לא טופל לכן פניתי אליכם לטיפול בנושא
תודה רבה על הטיפול המסור בבעיה
בשארה מונדר
0522859517
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב לחודשים יוני יולי 2006 לתקופת המונדיאל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
ראהתפיתרון

תגובה:
מר בשארה מנוי בשירותי הטלוויזיה ללא שיטת תשלום קבועה, על כן אין הליך גבייה מסודר בחשבונו ולעיתים מצטבר חוב לתשלום.
נכון לתאריך זה, קיימת יתרה חוב לתשלום ולאור כך נותקו שירותי הצפייה במעונם.
בשיחה שקיימנו עם הגב' בשארה בתאריך 14/2/07 הוסברו דמי המנוי החודשיים, תאריכי התשלומים האחרונים ואף נשלח פירוט חשבון למעונם.
כמו כן, הוסבר כי יש לעדכן שיטת תשלום קבועה ולהסדיר את היתרה הנוכחית בהקדם האפשרי,
וזאת על מנת שנוכל להחזיר את שירותי הצפייה למעונם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה