פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כספים מיותרים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
חברת הוט אשר מציגה את שירות HOT VOD, גבתה חיוב מלא עבור "האוזן השלישית". כאשר הסתכלתי בחשבונות קודמים, ראיתי כי בכל חודש במשך חצי שנה, גבו מחשבוני בכל פעם מחדש את "האוזן השלישית". אני רוצה לומר שאני גר לבד, אין לי אף אחד בבית, ואני בחיים שלי לא נכנסתי לזה. כאשר התקשרתי ובקשתי לבטל את כל החיובים הללו, בטענה כי לא הזמנתי זאת, תקפו אותי נציגי המכירה שלכם ואמרו [ואני מצטט] : "איך זה שבמשך יצי שנה לא ראיתם? זו בעיה שלכם." בושה וחרפה איך אתם מטפלים בלקוח שלכם, ומחייבים אותו עבור שרותים שכלל לא הזמין! האם זה היחס והתשובה שאני בתור לוקח צריך לקבל? שאומרים לי שזה בעיה שלי שלא ראיתי זאת במשך חצי שנה?
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
לבקשת גב' ישראלי הוסרה ספריית "האוזן השלישית" ולשם שביעות רצונה ניתנה הטבה הולמת.
חשוב לציין- הטיפול בלקוחה בוצע ב14.2.07 ונסתיים לשביעות רצונה אך בעלה הציג את המקרה באתר.בשיחה מולה ציינה כי הכול הסתיים לשביעות רצונה.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה