פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לחיבור לקוח ללא אישורו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
סוכנת מכירות ששמה ככל הזכור לי מרב שסיפרה שהיא מאיזור חיפה, התקשרה מיוזמתה ללא כל פנייה מצידנו, דיברה עם אבי, דוד, וניסתה למכור לו חבילת כבלים טלפון ואינטרנט במחירי מבצע. כל השיחה נעשתה בטוענה כי ההתחייבות שלנו לספק הערוצים YES הסתיימה. אבי שאינו בקיא בפרטים אלו האמין לה ושוחח עימה.
אציין כי בבדיקה עם YES התברר כי ההתחייבות מסתיימת עוד לא פחות ממחצית השנה, וכי טענתה והסיבה לקיום השיחה הייתה שיקרית. סוכנת המכירות שהיא ככל הנראה "פושרית" גדולה הצליחה להפעיל על אבי מניפולציות כאלה שגרמו לו לתת לה את פרטי האשראי שלו בטוענה שהיא אינה משתמשת בכך וכי הדבר נעשה רק לצרכי רישום ובדיקה האם הכרטיס שלו בתוקף לעוד שנתיים, מהסיבה שהחבילה שהציעה לו היא לשנתיים וכי לא תתבצע שום הפעלה של המנוי ללא אישורו.
אבי רצה כמובן לשוחח עם בני המשפחה לפני שהוא לוקח החלטה כזו ואמר לה מפורשות כי אין הוא מעוניין להפעיל דבר עד שתתקבל החלטה בנושא והדברים ייבדקו. הובטח לו על ידי מרב כי לא ייעשה דבר וכי היא תיצור עימו קשר ביום א' 18.2 על מנת לברר מה החליט. אבי שהרגיש אי נוחות עם כך שמסר לה את מספר האשראי, שוחח עימי על מנת שאבדוק את העניין. התקשרתי אני, עדי, למוקד של הוט וביקשתי לברר האם נעשתה איזו שהיא הזמנה ומה הסטטוס. נאמר לי על ידי נציגה אחרת שאיני זוכרת את שמה כי היא אכן רואה את הפרטים אך דבר לא ייעשה מבלי אישורו של אבי. גם היא הביעה תמיהה על כך שהסוכנת לקחה מאבי פרטי אשראי לפני שקילה ממנו אישור להפעלת המנוי.
להפתעתנו קיבלנו ביום שישי בבוקר טלפון מטכנאי הוט שהוא בדרכו אלינו לבצע התקנה של אינטרנט וכבלים, כאשר ביקשתי לברר את פשר הדברים הוא טען כי דברים כאלו קורים וכי אסיר דאגה מליבי ולא ייתבצע שום חיוב אם אין חתימה של הלקוח. כשעה מאוחר יותר קיבלנו טלפון גם מספק האינטרנט בזק בינלאומי ששאל האם התחברתי כבר להוט והאם אני מעוניינת לבצע התקנה כעת. כפי הנראה הסוכנת של הוט שמקבלת את משכורתה לפי עמלות פשוט "שלחה לחמה על פני המים" וניסתה את מזלה. הניצול האגרסיבי של הסוכנת את תמימותו של אבי והיד הקלה על ה ENTER אינם עולים בקנה אחד עם המחוייבות של חברות אלו כלפי הלקוחות.
אודה על טיפולכם
יישר כח על היוזמה הברוכה של האתר.
עדי
עוגמת נפש סוג הנזק :
התחייבות כי לא נעשה ולא ייעשה שום שימוש בפרטי האשראי, התנצלות ונזיפה קשה בסוכנת פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה