פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מזיכוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.8.2006 חזרתי לארץ עם משפחתי אחרי שהות של כחודשיים בחו"ל. שלחתי להוט בפקס אישורים על הנסיעה (כרטיס + חותמות יציאה וכניסה) ובקשה לזכות אותי על חודש שימוש בכבלים. בהתחלת ספטמבר נסענו שוב לחודש וכשחזרנו, ב-12 בספטמבר, שוב שלחתי את החומר לגבי הנסיעה השניה. אחרי כמה ימים צלצלתי לוודא שהחומר הגיע, והנציגה טענה בפני שאף אחד מהפקסים לא הגיע. לבקשתה שלחתי שוב את כל החומר, וביקשתי ממנה לאשר שהכל הגיע. אכן אחרי כיומיים קיבלתי טלפון מנציגה של הוט במחלקת הכספים שהודיעה לי כי החומר נמצא אצלם. אחרי מספר בירורים (למשל היא רצתה לראות חותמת בדרכון בעוד שאני העברתי אליהם את האישור המקביל מהמכונה הקוראת כף יד), היא הבטיחה לי שאני אראה את הזיכוי בסוף החודש (אוקטובר). אחרי שהגיע מובמבר ללא זיכוי צלצלתי שוב להוט ושוב הובטח לי נאמנה שהזיכוי יופיע בסוף החודש (נובמבר). כאשר שוב לא קיבלתי זיכוי בתחילת דצמבר שוב התקשרתי להוט. בתחילה טענה הנציגה שכבר קיבלתי את הזיכוי. כמובן, אחרי בדיקה התברר שלר היה ולא נברא, ואז הבטיחה לי הנציגה שהזיכוי יגיע,ושהיא באופן אישי תעקוב אחריו. הפעם הודעתי לה שאם עד הראשון בינואר אני לא מקבל זיכוי אני מתנתק מהוט. אחרי מספר ימים התקשרה שוב הנציגה וטענה בפני שמעולם הם לא קיבלו את הפקס, והאם אני מוכן לשלוח אותו שוב. כמובן שהסברתי לה שהבעייה אצלם ואני לא מוכן להתעסק עם הנושא יותר. אחרי כיומיים שוב התקשרה אלי הגברת והפעם סיפרה שהיא אכן מצאה שהפקס הגיע, אבל "הלך לאיבוד", ואני צריך לשלוח את הפקס שוב. הסברתי לה שמאחר והבעייה אצלם, אני לא צריך לעשות דבר, ואני לא וכן לדבר איתה שוב. למרות זאת הגברת התעקשה, צלצלה שוב אחרי יום, והפעם בשרה לי שהיא פתרה את הבעייה, וכהוכחה היא חיברה אותי עם מישהי ממדור הכספים שתודיע לי על הזיכוי. להפתעתי, וגם להפתעתה, הגברת ממדור הכספים הודיעה לי שהם מעולם לא קיבלו את הפקס, והם לא יעשו דבר. בשלב זה ניתקתי את הטלפון ובאותו יום הזמנתי ניתוק, ואכן לבסוף (גם זה לא סיפור פשוט עם כל המניפולציות של הוט) הצלחתי להתנתק.
יש לציין שאני ומשפחתי נוסעים כל קיץ לחודש חודשיים לחו"ל, ומדי שנה אני עובר עם הוט פחות או יותר אותו התהליך (אם כי השנה הם התעלו על עצמם). אני מעריך שבשלוש השנים האחרונות הוט "איבדו" בעשרה פקסים כאלה שנשלחו על ידי. אין לי ספק שלא מדובר ברשלנות, אלא בניסיון מכוון של הוט להונות את לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי + פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוח על המידע שניתן לו וכן זוכה בגין התקופה אשר שהה בחו"ל.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה