פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לחברה מבלי לקבל שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
זה העתק מכתב שהועבר לגברת איריס פיטרו, מנהלת פניות הציבור, בתאריך 19/2/2007:
בחודש אוגוסט 2006, לאחר שנים ארוכות בהם הייתי מחובר לחברת YES בהנאה ובשביעות רצון, החלטתי לתת צ'אנס למתחרים שלהם, ולהתחבר לחברת HOT, החלטה שכנראה התבררה כמוטעית.
בחודש אוקטובר 2006, נאלצתי לעזוב את דירתי ולעבור ולהתגורר עם ההורים של אשתי, תוך אמונה שתוך 3-4 שבועות אמצא דירה אחרת. עקב כך רציתי להתנתק זמנית מהכבלים, ולהתחבר שוב בדירה החדשה. במספר שיחות עם שני נציגי שירות לקוחות שונים, ביקשתי להתנתק זמנית ולהקפיא את התשלומים. התברר לי שאין לחברתכם אפשרות שכזו, וההצעה שניתנה לי הייתה להמשיך ולשלם כרגיל (דהיינו 207.11 ₪ לחודש) שהובטחו שיוחזרו לי כשאתחבר מחדש.
לצערי לא הצלחתי למצוא דירה אחרת ולכן באמצע חודש נובמבר התקשרתי על מנת להודיע לכם על העניין ולבקש לקבל החזר על חודש אוקטובר. להפתעתי התברר לי שאין לי אופציה כזו בכלל ואני לא אוכל לקבל את ההחזר הכספי שהובטח לי. במקום זאת, הוצעה לי פתאום הצעה חלופית: להתנתק, לשלם קנס של 399.92 ₪, שיוחזרו לי אם אתחבר מחדש תוך 6 חודשים. כמובן שמייד ביצעתי את הניתוק (ב20/11), ושילמתי את הקנס. מיותר לציין שלו ניתנה לי האופציה הזו כבר בחודש ספטמבר הייתי מבצע אותה.
מאז ועד היום אני בדיונים טלפונים מתמשכים עם מגוון נציגי שירות מכל הדרגים שהם במטרה לקבל החזר כספי על חודשים אוקטובר ונובמבר ששילמתי עליהם תשלום מלא, שלמעשה לא קיבלתי שום שירות טלוויזיה מכם מאחר וכל הציוד שלי (ובכלל זה הטלוויזיה והממיר) מאוחסנים ונעולים במחסנים ואין לי כל גישה אליהם.
בסופו של דבר, כאמור לאחר עשרות שיחות טלפון ארוכות ומעצבנות עם "נותני שירות", שכנראה לא ממש מעוניינים לעשות את עבודתם, המצב הוא כיום שעדיין לא קיבלתי שום החזר שהוא, שוב למרות שבשיחה הראשונה הובטח לי החזר שכזה, וגם שילמתי קנס על ההתנתקות.
ולעצם עניין הדירה, בסוף חודש מרץ 2007 אכנס לדירה חדשה, ומיותר לציין שאין לי כל כוונה לחזור להתחבר לחברתכם, ולהתקשר לחברה שאינה מעוניינת לתת שירות הולם ללקוחותיה.
עלבון, עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי מלא בסך 814.14 ש"ח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
הלקוח ביקש לבצע הפסקה זמנית של השירות עקב מעבר דירה. בעת שיחתו עם נציגתנו מסר הלקוח כי בתוך שלושה שבועות עד חודש יתחבר מחדש בדירתו החדשה ולכן סוכם עימו שלא יבוצע ניתוק ובתוך חודש יתחבר מחדש ויזוכה בגין חודש דמי צפייה. הלקוח לא התחבר מחדש אלא ביקש בסופו של דבר להתנתק.
תגובה:
חשבונו של הלקוח זוכה בגין חודש דמי צפייה והוסבר לו שבמידה ויחזור ויתחבר לשירותי HOT תוך 6 חודשים מיום ניתוקו – יזוכה בגין החזר שווי הטבה.
הטיפול בפנית הלקוח הסתיים לשביעות רצונו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה