פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק הכבלים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 18.02.2007, התקשרתי על מנת לבקש שיוזילו את מחירי העלות עבור הכבלים.
בשעה 20:00 יצרה איתי קשר בחורה בשם אושרת אשר ניסתה להסביר לי מדוע אי אפשר להוזיל את המחיר. כשטענתי שחברים שלי התחברו גם הם לא מזמן, והם משלמים פחות ממני - על אותן חבילות ערוצים, אושרת טענה שכל אחד והמבצע שלו ושאי אפשר להוזיל לי את המחיר.

אציין שלפני אושרת שוחחתי עם מישהי אחרת שכאשר ניסיתי להסביר לה מדוע אני רוצה להוזיל את המחיר, היא לא נתנה לי בכלל לדבר. פשוט ידעה רק לתקוף ולא לתת לי לסיים את דבריי. באותה השיחה עם אושרת - ביקשתי את ניתוק הכבלים - אמרה שיחזרו אליי עם מועד ניתוק.

בתאריך ה- 20.02.2007 - בשעה 09:00 התקשרתי שוב והפעם דיברתי עם שרון. נימת הטון שלי קצת עלתה והתחננתי שמישהו ידבר איתי עוד באותו התאריך כי אני רוצה לנתק - ושלא יחייבו אותי על שום דבר (יש לציין שהתחברתי רק לפני שבועיים).
שרון טענה שהיא רואה שביקשתי שיצרו איתי קשר ואמרה שתתן תזכורת
ביקשתי שוב לדבר עם מנהל המחלקה שלה והיא - סירבה.

בתאריך ה- 20.02.2007 - בשעה 12:41 התקשרתי שוב והפעם דיברתי עם ברוך, שאלתי מה קורה לגבי הניתוק שלי והנ"ל אמר " אני מעביר בקשה למחלקת הניתוקים שיצרו איתך קשר..."
סגרנו את הטלפון בתקווה שמישהו חוזר אליי...

לאחר מכן - בשעה 18:30 - התקשרתי שוב רק שהפעם ענתה לי עדי.
עכשיו, ממש רתחתי מזעם, ראיתי שאף אחד לא מתייחס לבקשתי ואף אחד לא יוצר קשר מיוזמתו. עדי בשיא חוצפתה שמה אותי על המתנה, באיזשהו שלב אחרי המון זמן שחיכיתי השיחה נותקה!!!! ועדי? חחח אפילו לא טרחה לחזור אליי...
כשניסיתי להתקשר שוב, המוקד כבר היה סגור.

היום - תאריך ה- 21.2.2007 בשעה 13:05 התקשרתי שוב עכשיו ענה לי אלדד
בחור נחמד, שבאמת עשה מאמצים להבין מה הבעיה שלי, ולמה חשוב לי הניתוק
אלדד טרח לעדכן אותי שהניתוק מתבצע תוך 5 ימי עסקים ואת הממיר באים לקחת תוך 14 ימי עבודה.

כשאמר לי את הפרטים הנ"ל נרגעתי ואמרתי לו שאם אחד מהנציגים היה אומר לי זאת באחת השיחות הקודמות שלי, כל הזעם הזה היה נחסך ואף אחד לא היה צריך לספוג את היחס שלי.
עלבון ובזבוז זמן ואנרגיה סוג הנזק :
אתם תחליטו על פתרון פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה