פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית דמי מנוי ללא צורך של הלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב המכתב ששלחתי לחב' הוט - טלוויזיה בכבלים.
‏לכבוד
מח' פניות הצבור - לידי אחראי מרחב נתניה - חיפה
חב' HOT – טלוויזיה בכבלים

שלום,
הנדון: דרישה חוזרת להחזר דמי מנוי ששולמו בעקבות הטעיה ושנגבו ללא מתן שרות לחב' HOT – טלוויזיה בכבלים, מס' לקוח 2587665

להלן תקציר ה"סאגה" והסבר לדרישתי החוזרת, להחזר כספי כמגיע לי.
• בתאריך 12.07.06, עם פרוץ מלחמת לבנון, בעקבות קצר חשמלי, פסקה הטלוויזיה לפעול בביתנו!
• מאז ועד היום איננו צורכים שרותי טלוויזיה מכל סוג שהוא.
• במהלך חדש יולי 2006, פניתי בבקשה להקפיא זמנית את המנוי (כפי שעשיתי לפני מספר שנים בעקבות היעדרות ממושכת). נציג שרות הלקוחות של חב' HOT - טלוויזיה בכבלים, אמר לי שאפשרות זו לא קיימת מזה זמן.
• ב- 30 ליולי, הוצע לי פטור מתשלום דמי המנוי לתקופה החל מה- 12.07.06 עד 11.08.06, מתוך "התחשבות במצב המיוחד" – ואכן לא חויבתי בחודש ספטמבר 2006 (ראה להלן בטבלה).
• פניתי שוב ושוב, בשיחות טלפון ארוכות (על חשבוני), בבקשות לפטור מדמי מנוי חודשיים.
• באופן שיטתי ולעיתים בלתי נסבל, עוד בטרם סיימתי להציג את בקשתי, ומיד הוצעו לי הצעות "מפתות" של הנחות למיניהן (30.00 ₪ הנחה מדמי החיבור לאינטרנט, הגדלת מספר הערוצים ועוד).
• באחת השיחות, כשכבר עייפתי מההסברים החוזרים ונשנים ומהצעות השדרוג, בקשתי להתנתק מהשרות ונאמר לי שתוך שלושה ימים יתקשרו אלי. עד היום לא התקשרו אלי בעניין הניתוק!
• בינתיים חלפו שבועות וחודשים, שבמהלכן הייתי עסוקה בדברים רבים וחשובים ולא התפניתי מדי יום לחשוב ולטפל בנושא הטלוויזיה בכבלים. העדרה של הטלוויזיה, אף השכיחה ממני את העובדה שמדי חודש מועברים לחב' HOT – טלוויזיה בכבלים דמי מנוי שאינו פעיל.
• ב- 07.11.06 התקשרתי במקביל, ל- HOT אינטרנט, כדי לוודא מה יעלה בגורל חיבורי לאינטרנט במידה ואתנתק מ"הליפוף החונק" של הטלוויזיה בכבלים. שם שמעתי, כמעט במקרה, בפעם הראשונה את המושג "ניתוק זמני". נציג השרות שם, הסביר לי בפשטות ובבהירות שניתן לבצע ניתוק זמני, בתשלום של 180.00 ₪ בגין הפסקת ההתקשרות שבחוזה, ושסכום זה מוחזר אם וכאשר מתבצע חיבור מחדש. כמו כן נמסר לי שלא תהיה כל פגיעה בהתקשרות לאינטרנט בכבלים.
• בכל שיחות הטלפון הרבות והממושכות שקיימתי עם הנציגים החרוצים והמסורים של חב' HOT - טלוויזיה בכבלים, לא נמסר לי ולו פעם אחת המידע הנ"ל.
• ניתוק זמני (בפועל דומה מאוד למה שהייתה בזמנו הקפאה זמנית) היה הדבר שהייתי מעוניינת לעשותו כבר מלכתחילה!
• הבהרה פשוטה זו, לו ניתנה בחודש אוגוסט 2006, הייתה חוסכת כספים, טרחה רבה, בזבוז זמן יקר ועגמת נפש. כל זאת על רקע אי הידיעה מתי ייקנה מכשיר טלוויזיה חדש, אם בכלל.
• ב- 07.11.06, התקבל במשרד חב' HOT - טלוויזיה בכבלים מכתב ממני.
• ב- 08.11.06, התקבל במשרד חב' HOT - טלוויזיה בכבלים פקס בקשה לניתוק זמני.
• ב- 14.11.06, הסכמתי, מתוך "עייפות החומר", להצעת חב' הטלוויזיה בכבלים לקבל החזר כספי מסוים ולהיות פטורה מתשלום עבור דמי הניתוק הזמני (בסך 180.00 ₪ "כמקובל" אצלם).
• למרות ובלי קשר להנ"ל, המשיכו להופיע חיובים בכרטיס האשראי שלי, כלהלן:
תאריך חיוב הנחה סך כולל
07.06.06 * 209.00 ₪ 20.90 ₪ 229.90 ₪
07.07.06 207.21 ₪ 20.72 ₪ 227.93 ₪
06.08.06 207.21 ₪ 20.72 ₪ 227.93 ₪
05.10.06 206.61 ₪ 20.66 ₪ 227.27 ₪
07.11.06 206.94 ₪ 20.69 ₪ 227.63 ₪
07.12.06 117.92 ₪ 11.79 ₪ 129.69 ₪ 1270.35 ₪
11.01.07 **הוחזרו לי 386.93 ₪ (הנחה 38.69 ₪) 348.24 ₪ -
סה"כ שילמתי מבלי לקבל כל תמורה 922.11 ₪

* כידוע, הגביה עבור שירותי הטלוויזיה בכבלים נעשית מראש.
** הזיכוי נכנס לחשבון הבנק שלי רק ב- 02.02.07

• למותר לציין, שלא ראיתי לנכון להורות לחברת האשראי להפסיק את התשלומים המועברים באמצעות הוראת קבע בכרטיס אשראי. לתומי חשבתי שחב' HOT – טלוויזיה בכבלים, מעוניינת לשמור על לקוחות ותיקים ולא עלה בדעתי שאשלם לשווא על שרות שאיני צורכת ואיני מקבלת.

מהתיאור לעיל, עולה יחס רשלני ומזלזל של חב' HOT – טלוויזיה בכבלים, בצרכן שלה עצמה. ההתייחסות כללה מרכיבים של הטעיה, בשל אי-מסירת המידע כולו. מרכיבים של התשה פסיכולוגית ופיזית, בשל הצפה בפרטי מידע לא רלבנטיים, שיש בהם מוטיבים של שכנוע / הטבות כביכול / המלצות לרכישת טלוויזיה חדשה (נאמרו משפטים כמו: "אם תוך חודש את קונה טלוויזיה..."). זלזול בזמנו של הלקוח, בשל קושי לשוחח עם בעלי תפקיד וסמכות במערכת וכן המשך גביית דמי מנוי, במהלך הטיפול בנדון.
לאור הנ"ל, אני חוזרת ותובעת לזכותני בסך של 922.11 ₪ (תשע מאות עשרים ושניים שקלים ו- 11 אגורות בלבד), דמי מנוי שנגבו על ידי חב' HOT – טלוויזיה בכבלים, מבלי שניתנה כל תמורה ו/או שירות בגינם.


דר' עדית בן שם טל' 052-8721048
העתק: המועצה הישראלית לצרכנות
אמון הצבור – תרבות צרכנית בישראל
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על תחושתה של הלקוחה. עם פנייתה של הגב' בן שם אל מחלקת פניות הציבור של HOT, שוחחנו עמה על הנושאים שהועלו במכתבה.הלקוחה הצטרפה למבצע אשר תנאיו כוללים התחייבות ל-24 חודשים.הגב' בן שם קיבלה זיכוי מתאריך 11.07.06 ועד 22.11.06 בעבור כל התקופה מיום פנייתה ועד יום הניתוק כולל החזר שווי ההטבה.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה