פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים במרמה לל הפסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
טלוויזיה+כבלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביוני 2006 ביקשתי טלפוניתלהתנתק מחברת הוט, לאחר מספר שיחות הוסבר לי כי עליי לשלח פקס למטרת הניתוק (אני חייבת לציין שלפני כן לא דיברו איתי על פקס, ואמרו שאנותק, הייתי מנויה במסלול אנלוגי), למעשה בפועל הם ניתקו אותי בחודש אוגוסט פלוס חיוב על דמי יציאה- שאף אחד לא ידע אותי עליהם, באותו זמן הם המשיכו לחייב אותי על שירותי האינטרנט- למעשה במשך חצי שנה חוייבתי כל חודש על סך של 44 ש"ח בעבור שירותי האינטרנט- מיותר לציין שספק האינטרנט ניתק אותי מיידית (בזק בן לאומי) כך שמן הסתם, באופן חד משמעי לא נעשה שימוש באינטרנט, כשביקשתי להחזיר את המודם הם התעקשו איתי שאני צריכה להיותבבית כדי שיקחו אותו או שאסע לעכו, הסברתי להםשאני מאושפזת בבית חולים וכי אחי יכול להגיע לנשר (יש לבם שם מרכז שירות), הם טענו כי לא קיים מרכז שכזה... בסופו של דבר אחי החזיר את המודם לנשר (ביולי 2006), אבל הם המשיכו לחייב אותי...
לאחר עשרות שיחותדיברתי עם מנהל מקשרי לקוחות בשם אראל- הצגתי בפניו את האישור על כך שהפסקתי לגור בבית עליו חוייבתי מיוני 2006,הוא התנצל בפניי ואמר שיזכה אותי על כל התקופה- הסכום הכולל הוא קצת יותר מאלף שקלים חדשים. הוא אכן זיכה אותי על חלק מין החיובים - בערך מחצית מהחיובים.
ביקשתי ממנו פירוט של חשבונות, כי לא קיבלתי חשבונות על כל התקופה- עד היום אני מחכה לחשבונות.
מעבר לזה- בגלל השותפה שלי התחברתי בשניתלהוט- כשנאמר לי כי דמי היציאה הם מדורגים, כלומר בעבור כל חודש שאני מנויה, לאחר הניתוק אני מחוייבת על ההטבה שניתנה לי- משמע כ-33 ש"ח כשביקשתי להתנתק, הנציגה שני הסבירה לי אותו הדבר, ואז בשיחה עם מדור כספים הסתברו לי מספר דברים:
א. לא זוכיתי על הסכום שהייתי אמורה
ב. דמי יציאה לאחר שלושה חודשים הם בסך של 640 ש"ח (רק בעבור הטלוויזיה, לא כולל האינטרנט)
ג. מיותר לציין כי בשעה שביצעתי את העיסקה הודעתי מראש כי אני לא מתחייבתלשוםדבר מבלי לחתום- וכי לפני ביצוע העיסקה אני מבקשת שישלח אליי חוזה- החוזה לא נשלח עד היום, נציג המכירות הסביר לי כי ישלח בהמשך, ואמר כי הוא מסביר לי בפירט את פירטי העיסקה ישירות מדף החוזה!!!!
ביזבוז זמן והמון אנרגיה סוג הנזק :
החזר כספי מלא!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה