פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי חוזר ונשנה עבור שירותי אינטרנט וטיפול לקוי ומזלזל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בחודש דצמבר 2006, סגרתי עסקת אינטרנט משולבת עם חברת 012 (קווי זהב), שבמסגרתה תגבה 012 את התשלום הכולל עבור שירותי האינטרנט שלה, ועבור שרותי התשתית של חברת הכבלים.

למרות זאת, חייבה את חשבוני גם חברת הוט בחודשים דצמבר 2006 וינואר 2007 עבור אותם שירותי האינטרנט. לאחר מספר רב של שיחות טלפוניות, צעקות ואיומים, ואחרי חודשיים של המתנה, זוכה כרטיס האשראי שלי בסכום החיוב השגוי.

להפתעתי הרבה, ולמרות מה שנאמר לי לאחר הזיכוי, המשיכה חברת הוט לחייב את חשבוני באופן שגוי גם בחודש מרץ 2007, ומאז אני מנסה לקבל את הזיכוי לחשבוני אך בינתיים ללא הצלחה, בשיחות טלפון עם נציגים שמתנהגים כלפי באופן מזלזל ומעליב. בנוסף לכך, כאשר אני מאיים בהתנתקות מהשירותים שלהם, הם מזכירים לי שאני נמצא בתקופה של התחייבות.

האם במקרה כזה, שבו ההתנתקות היא עקב טעות שלהם, יש להם עדיין יכולת לכפות את אותה ההתחייבות, או שמדובר בהפרת חוזה בסיסית שלהם, שבגינה אני יכול לבחור שלא להיות יותר לקוח שלהם?

בנוסף, האם יש דרך לחייב אותם לפצות אותי על הטרטור ועל הזמן שבזבזתי בניסיון להקבל את כספי בחזרה?

חשוב לציין כי הפעם הראשונה שבה יודעתי לגבי העובדה שאני אכן מחוייב להוט לתקופה של שנתיים, הייתה כשביקשתי להתנתק. כשקיבלתי את "המבצע" שלהם אף אחד לא סיפר לי על כך. האם אין הם חייבים להציג איזשהו מסמך חתום או הקלטה של שיחחת טלפון כהוכחה להתחייבות?

אשמח לקבל את חוות דעתכם או אם תוכלו לסייע לי בנושא. ואולי בעיקר להביא את ההתנהלות הנלוזה של חברת הוט לעיניהם ולאוזניהם של אנשים רבים ככל האפשר. איפה אפשר להתלונן בנושא כזה?

תודה מראש,

אורן בר-אל
ת.ז. 025271776

054-4225044
כספי, בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מיידי של החיוב השגוי, התנצלות ופיצוי הולם עבור עוגמת הנפש ועבור בזבוז זמן העבודה שלי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה