פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק מהכבלים וחיוב בקנס שלא בצדק נושא התלונה:
מיארה שמעון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08/04/07 התחברתי להוט במסגרת מבצע הטריפל (טלויזיה , אינטרנט , טלפון).
בתאריך 10/04/07 פנינו להוט בטענה שלא רואים טוב בטלויזיה נשלח טכנאי שלא פתר את הבעיה.
פנינו שוב להוט והפעם הם שלחו מפקח שגם הוא לא הצליח לפתור את הבעיה כמו כן הוא אמר לאישתי שהבעיה לא ניתנת לפתרון מיכוון שהוט משדרים ברזולציה של 400 ואילו מכשיר הטלויזיה שלנו בבית (מכשיר חדש) הוא מסוג LCDועובד על רזולוציה של 800 .
פנינו להוט בטענה שהם לא מסוגלים לספק שרות תקין לכן אנו מבקשים להתנתק
הם אמרו שנחויב בקנס של 240 ש"ח עבור הניתוק.
טענו בפניהם שאין שום סיבה שנחוייב בקנס מיכוון שהבעיה נובעת מזה שהם לא מסוגלים לספק לנו שרות כנדרש אך הם מתעקשים שאנו נחוייב בקנס.
במקום שהם יפצו אותי על עוגמת הנפש שהם גרמו לי הם רוצים לחייב אותי בקנס
כמו כן הם הגדילו לעשות וטענו שמחיר האינטרנט והטלפון יעלו על מה ולמה???????? הרי הסיבה ליציאה מחבילת הטריפל היא באשמה שלהם.
לכן אני מבקש לא לחייב אותי בקנס על ניתוק הטלויזיה וכמו כן לא לעלות את מחיר האינטרנט והטלפון או לחילופין לנתק אותי מכל שרותי הוט קרי טלויזיה טלפון ואינטרנט ללא תשלום קנס שהרי הניתוק נובע משרות לקוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לנתק ללא חיוב בקנס פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח עידכנו כי לפנים משורת הדין הוחלט לא לחייב חשבונו של מר מיארה בגין החזר שווי הטבה בשירות הכבלים והאינטרנט.
מר מיארה הביע רצונו להמשיך התקשרותו עימנו בשירות הטלפון.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה