פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש רבה מזה שנים מול חברתכם + בזבוז שעות רבות + כספים רבים! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
16/04/07

לכבוד

חברת "הוט" / מנכ"ל

חברת "הוט" / מחלקת פניות הציבור

באמצעות פקס מס' 077-7078294

חברת "הוט" / לידי סופי מצוות מלי

באמצעות פקס מס' 077-7078241

הנדון: תלונה על שירות בחברתכם – מספר לקוח 4881405


שלום רב,


בהמשך למכתבכם אלינו מתאריך 01/04/07 (לאחר מכתבים רבים אליכם) ובהמשך לשיחות טלפוניות מול שירות הלקוחות בחברתכם, שיחה אחרונה מתאריך 16/04/07 מול נציגת שירות לקוחות בשם סופי "מצוות מלי", נדהמנו שעדיין במחשבכם רשום שההתחייבות שלנו היא לשנתיים ולא לשנה כמצויין במכתבתם.

לצערנו, לנציגכם אין במחשב את המכתב שאתם שלחתם לנו ולכן נדרשנו לשלוח את המכתב אליכם (המצ”ב בזה).

אנו דורשים לקבל התייחסות מכם בכתב ובדואר רשום למכתב זה לכתובתינו הרשומה מטה (למען הסר ספק, בכתב ולא טלפונית) לא יאוחר מתאריך 30/04/07 (זהו זמן מספק לכל הדיעות) עם אישור נוסף שבמחשבכם מצויין שההתחייבות הינה לשנה בלבד ובנוסף פיצויי מלא והמניח את הדעת על עלות שליחת פקסים אלו אליכם (את עלות שליחת פקס בדואר אליכם תבדקו אתם), בזבוז הזמן ושעות שיחות הטלפון אליכם (בדקו בחברתכם כמה שיחות טלפון נעשו אליכם ואת משכן) ומעל הכל על עוגמת הנפש הרבה שחברתכם גרמה לנו וממשיכה לגרום בשנים האחרונות.

נבקש שמנהל בכיר יישב ויקרא את כל השתלשלות העניינים בלקוח זה מולכם בשנים האחרונות מאז שהתאחדתם לחברת "הוט".

במידה ותשובתכם לא תהיה מספקת, חברתכם תתבע לפי כל דין.

פנייה נוספת לא תשלח.

בתודה ובברכה,

ניר



01/03/07

לכבוד

חברת "הוט" / מנכ"ל

חברת "הוט" / מחלקת פניות הציבור

באמצעות פקס מס' 077-7078294


הנדון: תלונה על שירות בחברתכם – מספר לקוח 4881405

שלום רב,

הננו לקוחות משנת 1999 של חברתכם.


במהלך השנים כל עוד הייתם חברת "מת"ב השירות היה כמו שצריך להיות, מלפני כ – 3 שנים לכשהתאחדתם לכאורה "לחברה אחת" בשם "הוט" השירות שלכם לצערי גרוע מאד ובאופן מתמשך.

לפני כחודשיים בשיחתנו עם נציג בכיר לדבריו במחלקת קשרי הלקוחות שלכם , נאמר לנו במפורש על ידו שהמבצע אליו אנו מצטרפים – כבלים + הולכת אינטרנט במהירות 750 הוא עם התחייבות לשנה אחת בלבד , עקב נסיון רע ומר עם חברתכם בשנים האחרונות וחוסר אמון בסיסי בכם (אתם יכולים לראות כמה פניות לצערנו נאלצנו לפנות אליכם בשנים האחרונות) התקשרנו למחלקת שירות הלקוחות שלכם לקבל את תנאי המבצע אליו הצטרפנו.

כמובן שאינכם שולחים באופן אוטומטי את המסמך המתאר את התנאים המדוייקים.

לאחר כשבועיים קיבלנו מכתב מנציגתכם אורנה וולף ונדהמנו לראות בו שרשום ש"המבצע" הינו עם התחייבות לשנתיים.

ברור לכם שגם לא להגיד את תנאי המבצע המלאים הוא עבירה על החוק ועילה לביטול כל העסקה מולכם, על אחת כמה וכמה לציין פרטי מבצע שקריים!!

לצערנו השיחות בחברתכם אינן מוקלטות או מוקלטות באופן סלקטיבי (אתם כנראה יודעים טוב מאיתנו מדוע זה ככה.)

אתמול דיברנו עם נציגתכם אורנה ולצערנו לא נמצא פתרון לעניין זה.

בנוסף יש לציין שאתם מתעקשים לא לתקן את מספר הדירה שלנו הרשום אצלכם למספר 13 ולא דירה מספר 5 כמו שהכנסתם למערכת שלכם במהלך השנים בטעות!, שלחתם לנו לפני כשנתיים אף נציג מטעמכם לראות שאכן אנו גרים בדירה מספר 13 ולא 5 (כאילו שיוצא לנו משהו מלתת לכם מספר דירה לא נכון), הוא הבטיח שהעניין יסודר וגם כיום לאחר שנים, אתם ממשיכים לשלוח אלינו מכתבים לכתובת "דירה 5” (כולל המכתב האחרון מכם), דבר זה גורם שלא נוכל לקבל דואר מכם בחלק מהמקרים ואף אושר ע"י נציגכם.

לא עזרו פניות ללפחות 10 נציגים ומנהלים בחברתכם בשנתיים האחרונות בעניין זה (אתם יכולים לראות את כל זה אצלכם במחשב בתקווה שאתם מתעדים את כל השיחות, דבר שגם בעבר הוכח כלא קורה בחברתכם), הדבר לא שונה על ידכם למרות הבטחות חוזרות ונשנות מצדכם לבצע זאת.

בשנים האחרונות, אנו מרגישים כעובדים אצלכם בחברה בגין כמות הפניות האין -סופית אליכם לתיקון הדברים אצלכם הזכאים לקבלת משכורת חודשית מכם.

לסיכום, אנו מבקשים לקבל את התייחסותכם בכתב ובדואר רשום לפקס זה לכתובתינו לא יאוחר משבוע ימים מקבלת מכתב זה, כלומר עד לתאריך 08/03/07 , וכיצד בכוונתכם לפצות אותנו על בזבוז הזמן האינ-סופי בשיחות עם נציגככם ועוגמת הנפש הרבה שנגרמה לנו מחברתכם בשנים האחרונות.

לאחר קבלת מכתבכם זה, נחליט כיצד להמשיך לנהוג בעניין

עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב בדואר רשום עם התנצלות על כל מה שקרה ללקוח זה בשנים האחרונות ב"הוט" (לאחר קריאת כל המקרים שקרו!! בשנים האחרונות) + פיצויי מלא על בזבוז הכספים, הזמן הרב ועוגמת הנפש המתמשכת פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוח ושלחנו לו מכתב מעודכן המאשר כי תקופת ההתחייבות היא לשנה בלבד.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה