פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואמינות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף חודש מרץ ביקשתי לנתק את שירותי הכבלים של הוט ובמקביל להישאר עם שירותי האינטרנט שלהם והטלפון. במשך שלושה שבועות רדפתי אחרי המחלקה שהיתה אמורה לחזור אליי לצורך שימור/ניתוק. לבסוף בעת שמצאתי את מי שיכול לבצע ניתוק סופי קבעו איתי יום לאיסוף ממירים, ופה רק מתחילה הסאגה האמיתית: על פי החוק (מופיע באתר משרד התקשורת), הוט מחוייבים לחבר אותי לאנטנה מרכזית( לקליטת ערוץ 1 ו22) במידה ויש כזו בבניין - אך הטכנאי לא עשה זאת בנוסף מיום שבו ניתקו אותנו אנו סובלים מבעיות ניתוקים של האינטרנט.במשך ימים ארוכים אנו משוחחים אם נציגים שונים ומשונים של הוט שכל אחד מבטיח לטפל ולעקוב ולבצע כל מיני בדיקות ואף לחזור אליי - אך לא דובים ולא יער, כל יום מחדש אנו מחייגים אליהם ומספרים את הסיפור על מנת שמישהו יעזור לנו בעניין .
במקביל בעניין החיבור לאנטנה מרכזית כל פעם מחדש אנו מקבלים תשובות סותרות מהנציגים + מנהלים שונים, פעם שאין אנטנה בבניין שבו אנו גרים ופעם לא ניתן לחבר אותנו בגלל התשתית של הטלופן + האינטרנט וכן הלאה ..
בין כל הטרטורים הללו היו כל מיני כוכבים בשירות של הוט: טכנאי שתיאמו עימנו התקשר מס' דקות בטרם היה אמור להגיע אלינו מתקשר ומודיע לי שהוא אינו מגיע כיוון שאין טעם לבדיקה שכן כלום לא יעזור ( וזאת לאחר שנאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה - בגלל שעות פעילות הטכנאים).
הייתי ממשיך לפרוס את קורות חיינו מהיום שבו התנתקנו מהוט אך היריעה צרה מלהכיל את כל השתלשלות העניינים

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחתנו עם הלקוח הודענו לו כי אנו מזכים את חשבונו על התקופה בה עוכב הניתוק. באשר לקליטה כידוע, קליטה של ערוצי הטלוויזיה המסחריים מותנית בקיומה של תשתית אנטנה מרכזית בבניין.
מבדיקה שערכנו, נמצא כי מעונו של מר בר אינו מחובר לאנטנה מרכזית ולפיכך לא ניתן לחברו לאנטנה.
עם קבלת הפניה שבנו אל מר בר ובשיחה עימו מיום 17/5/07 הוסבר הנושא הנ"ל.
כמו כן, ציין מר בר כי עדיין קיימות תקלות טכניות בשירות האינטרנט.
בהמשך לזאת מחלקת תמיכת האינטרנט ניסתה להשיגו בתאריכים: 20/5, 21/5, 27/5, 28/5, 31/5, 1/6, 3/6 אך ללא הצלחה.
אנו מזמינים את מר בר ליצור קשר עם מחלקת התמיכה הטכנית 24 שעות ביממה.
לשירותם של משפחת בר בכל עת.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה