פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לאינטרנט מהיר נושא התלונה:
קציר מירי קציר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בדצמבר, שנה שעברה נכנס לביתי טכנאי של הוט קדח לי חורים בתיקרה העביר כבלים הצמיד לקרי וחיבר מודם לאינטרנט מהיא. כל זאת ללא בקשתי, ללא שקבעו איתי שיכנס, אף לא ביקשתי מהם אינטרנט מהיר. יש לי כבר את של בזק. הטכנאי נכנס לביתי כי בני החייל היה בבית בחופשת ערב קצרה, לא ידע כלום ולא הצליח להשיג אותי בפלאפון לוודא. הטכנאי התקשר לביתי, דיבר עם בני והוא פתח לו וחתם לו. אחרי שנוככחתי בטעות התקשרתי. אף אחד לא טיפל ולא פיצה אותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי וסתימת החורים שדרכם נכנס גשם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה