פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת ממיר במסגרת מבצע החגים של הוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוקטובר לאחר מעבר לדירה חדשה התחברתי לשירות הוט בת"א במסגרת מבצע ה"טריפל" לחגים - טלפון, אינטרנט וטלויזיה. חבילת הטלויזיה כללה 3 חבילות מורחבות וקבלה של שני ממירים לביתי.
כאשר הגיע הטכנאי לביצוע ההתקנה, התברר שהוא אינו יכול להתקין את הממיר השני משום שהטלויזיה השנייה לא היתה בנמצא. הטכנאי פירט כי עליו לוודא שהטלויזיה מחוברת ועובדת עם הממיר. לגיטימי. הוא הוסיף כי ברגע שאקבל את הטלויזיה השנייה, אוכל להתקשר ולקבל את ההתקנה של הממיר. לא משנה מתי (וידאתי עימו מספר פעמים נקודה זו...)
לא טרחתי לעשות זאת עד שעברתי דירה שישה חודשים לאחר מכן. יש לציין, שבמהלך תקופה זו, ביקרו בביתי לפחות 7 פעמים (!!) טכנאים מהוט לגבי בעיות בטלויזיה, בטלפון ובאינטרנט...

לאחר המעבר לדירה החדשה (באותה העיר - ת"א), ביקשתי כי הטכנאי שיתקין לי את הכבלים יספק לי את הממיר השני. בקשה זו נתקלה בסירוב, בתואנה שאת הממיר יש לקבל לא יאוחר מחודשיים מתאריף ההזמנה. כמובן שבשום מקום שבו חתמתי, לא היה רשום פרט זה, ולמעשה, שני טכנאים שהתקינו לי את הממיר היחידי (בשתי הדירות) לא ציינו זאת, ולמעשה אמרו שבכל שלב שארצה, אוכל לקבל את הממיר הנוסף.
לצערי, שירות הלקוחות של הוט חושב אחרת, ומוכן "לפצות" אותי בדברים אחרים - למשל 3 חודשים של VOD (הטבה בגובה 39 ש"ח) או נקודה נוספת חינם (הטבה בגובה 99 ש"ח). למזלי, גם בפעם הקודמת הותקנה הנקודה הנוספת בדירה, וגם הפעם נקודה זו קיימת, כך שהטבה זו חסרת משמעות עבורי.

ביקשתי שאחד המנהלים ממחלקת שימור לקוחות בהוט יחזור אלי, משום ששירות הלקוחות לא מבין את הבעייה שלי ולא מוכן להתייחס אליה ברצינות. לצערי, זה לא קרה.

אין לי מושג מדוע חברת הוט מתנגדת לאפשר לי לממש את ההטבה הזו.
מכיוון שהטבת הממיר הינה לשנתיים, הצעתי ל"משמרת הלקוחות" שאני מוכן לקבל את ההטבה הנ"ל עבור שנה וחצי בלבד. אני לא רואה שום טעם להתקפל, אך אין ספק שהזמן שאני משקיע והאנרגיה הם מיותרים ולכן אני מוכן להתגמש.

אני מוכרח לציין שמאז שהתחברתי לשירותי החברה, נזקקתי לשירותי הטכנאים לא אחת. הדבר מצביע על בעייה עם ציוד הקצה או בתשתית החברה, אך אני נאלץ להפסיד ימי עבודה משום שעלי לחכות לטכנאים בשעות לא נוחות.
כספי סוג הנזק :
פתרון פשוט - קבלת הממיר. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה עoם הלקוח הוסבר כי, בהתאם לתקנון המבצע אליו הצטרף באוקטובר 2006 היה זכאי לממיר דיגיטלי אחד וממיר VOD אחד במעמד החיבור.
הלקוח העלה בפניי הן במכתבו והן בשיחתנו את הבטחת הנציג המחבר/ המתקינים כי, כאשר יפנה להתקנת ציוד נוסף יקבלו בהטבה בהתאם למוסכם.
לאור האמור, תואם עם מר עופר מלפנים משורת הדין חיבור לממיר דיגיטלי בהשאלה וזאת עד לתום תקופת ההטבה, דהיינו עד לחודש אוקטובר 2008.
יצוין כי, בתום תקופת ההטבה יחויב חשבונו בהתאם למחירון החברה.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה