פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
HOT VOD נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה נתקלתי בתקלה כאשר נסיתי להזמין סרט ב HOT VOD
לאחר שניסיתי לטפל בבעיה לפי מה שהיה כתוב במסך כיצד לטפל בבעיה לא הצלחתי טלפנתי כמובן על חשבוני ממכשיר הסללולר שלי (כי אין לי טלפון בבית) לנציג התיקונים ההמתנה היתה סבירה ולאחר ניתוק של הממיר מהחשמל וכמה ניסינות של הנציג הצלחנו לטפל בבעיה אבל לא לזמן ארוך יום למחרת שוב פעם אותה הבעיה שוב פעם יצרתי קשר עם נציג השירות ושוב פעם ניסינו לסדר את הבעיה ולא הצלחנו הנציג החליט לשלוח לי טכנאי לבית כדי לאמת את הבעיה הטכנאי היה בדק והחליף ממיר כמה ימים לאחר מכן שוב פעם אותה הבעיה שוב פעם יצרתי קשר עם נציג שירות התיקונים ושוב פעם הוא רצה לשלוח לי טכנאי בשלב זה כבר ממש נמאס לי אני בן אדם שעובד משמרות ונמאס לי לחכות ולתאם את היום שלי לפי זמני הגעת הטכנאים וכמובן לשלם על שיחות הפאלפון כאשר אני מדבר עם נציגי השירות אז פשוט ויתרתי ולא השתמשתי ב HOT VOD אחרי כמה חודשים נזכרתי שאני משלם כל חודש על השירות של ה VOD כ 11 שח' אז יצרתי שוב פעם קשר עם נציגי הוט והם כמובן שלחו טכנאי שעדכן גרסה לממיר ואחרי כמה שעות שוב פעם זה לא עבד ושוב פעם יצרתי קשר עם נמיג שירות והפעם הבטיחו לי ששילחו לי טכנאי בכיר שיותר מבין וכמובן מה שהטכנאי הבכיר עשה זה להחליף ממיר פששששש משהו באמת בכיריש לציין שפיצו אותי שבשלושה החודשים הבאים אני לא יצטרך לשלם על ה VOD
עכשיו הבעיות שלי הם
1. למה אין שירות טלפוני בחינם לבעלי הפאלפונים אנשים שאין להם טלפון בבית
2.בזמן שדיברתי עם נציגת השירות נאמר לי ש HOT VOD עדיין לא עובד כמו שצריך ויש עם זה עדיין בעיות וזה בהרצה אז למה אני צריך לספוג את הבעיות של ה VOD? למה אני צריך לשלם על שירות שלא עובד כמו שצריך? למה במהלך השנה וחצי האחרונות היה אצלי טכנאי בבית לפחות 10 פעמים?

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה