פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע לא נכון! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה

אני לצערי פונה אלייך עקב בעיה שיש לי עם חברת הוט.

:מספר הלקוח שלי בהוט : 10243293

בתאריך 6.8.06 הצטרפתי לשירותי הטלוויזיה בכבלים של הוט, בשיחתי עם נציג המכירות הבהרתי חד משמעית כי אני מעוניין אך ורק במסלול ללא התחייבות, וכך סוכם בשיחה,

היום(30.4.07) לאחר שיחתי עם נציגת ש"ל התברר לי כי אני כן נמצא בהתחייבות בניגוד למה שסוכם עם המכירות, ביקשתי והתחננתי מנציגת השירות שיאזינו לשיחה וישמעו שאכן סוכם ללא התחייבות אך לדבריה "זה לא אפשרי" לאחר בדיקה אצלי בבית מצאתי את הטופס שהטכנאי השאיר ושם רשום "בסיס+1 207 ש"ח לחודש ללא התחייבות או מבצע" נציגת השירות ביקשה ממני לשלוח זאת בפקס ואכן שלחתי , ואני ממתין לתשובה, התקשרתי למוקד השירות ונאמר לי העניין בבדיקה.

למה אני צריך לרדוף אחריהם?

למה הלקוח יוצא שקרן?

למה כ"כ קשה להאזין לשיחה? אולי הנציג טעה בחבילה ששם לי? אך לא... חלילה , הלקוח שקרן והוט צודקים וחפים מטעויות.

עכשיו אני צריך לרדוף אחריהם ולהמתין ולהמתין למה???

מאד מכעיס שקורה דברים מסוג זה והרי ברור שיש הקלטה לשיחה אז למה לא להאזין?!

כנראה שמה שאנשים אומרים על השירות של הוט נכון ,במיוחד שהם מופיעים בתדירות גבוהה במדור שלך.

אני מאד לך אם תוכל לבדוק עניין זה.

בתודה

יצחק שוורץ
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות, וניתוק עם אישור בכתב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר שוורץ שבנו אליו.
בשיחה שבוצעה עימו הוסבר כי, בהתאם לסיכום בשיחת המכירה אמור לשלם 207 ₪ לכל חודש למשך 24 חודשים אך משלם במסגרת מבצע 194 ₪ לכל חודש לתקופה זו. לכן, יש החזר הטבה בגין ההפרש בין מחיר שאמור לשלם לבין המחיר שנגבה.סוכם כי, במידה ויחליט להתנתק לא יחויב החזר שווי הטבה.
כמו כן, נשלח סיכום שיחה בכתב.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה