פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום לא מוצדקת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק איזור תעשייה קבוץ יקום כתובת:
מיקוד 60972 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במחצית נובמבר החלטתי להינתק מחב' הוט ועל כך הודעתי למוקד השירות, נאמר לי שטכנאי יגיע לביתי בהקדם, ביום 4.12.06 התקינו בביתי חיבור של חב' יס, הטכנאי שלהם ביצע גם ניתוק מהחיבור של הוט. למחרת היום שוב פניתי למוקד השירות של הוט וביקשתי מהם לשלוח טכנאי לבצע ניתוק רשמי ולאסוף הממיר והשלט, אגב ציינתי בפניה שאין זו הפעם הראשונה שאני מבקשת לשלוח טכנאי...משבושש זה לבוא התקשרתי שוב נאמר לי שהעניין יוסדר בהקדם. בנתיים נתתי הוראה לחב' כרטיס האשראי שלי לבטל חיובי כרטיס לחב' הוט. בתחילת ינואר פניתי שוב למוקד הוט באותו עניין בטרוניות על כי למרות כל פניותי טרם טרח מאן דהו להגיע, רק אז וזו בפעם הראשונה נאמר לי שעלי לשלוח פקס דרישה, גם לאחר משלוח הפקס הגיע טכנאי כעבור שבוע ימים?! הדבר תמוה ביותר כיוון שעל פניו נראה שחברת הוט נוקטת סחבת ע"מ לנסות ולגלגל על הלקוח תשלום על רצונו להינתק,כל זאת לאחר חודש וחצי מאז פנייתי הראשונה אליהם. יתירה מזו לפי הידוע לי זאת למדתי מנציג יס שהגיע לביתי... חברת יס דואגת להעביר לחברת הוט מסמך על כי לקוח שלהם התנתק מהם וכי הוא התקשר עמם (יס)ביחסי ספק לקוח. לקראת סוף ינואר קיבלתי חשבון מחב' הוט על כי הנני חייבת להם תשלום עבור חודש דצמבר, חשבון שמראה לכאורה על כי השתמשתי בשירותי החברה עד למועד הגעתו של הטכנאי ואף מחייבת אותי עבור השלט שכאמור נאסף בסופו של עניין ע"י טכנאי החברה. נכון להים קיבלתי דרישה מעו"ד החברה הוט על כי חובי כולל גם את הוצאות שכ"ט עו"ד וכל זאת על שום מה ולמה?! פשוט מגוכח...חברת הוט מנסה לגלגל עלי תשלום עבור שירות שלא נתקבל כלל ועיקר ועל כך חורה לי הדבר, אני שתמיד עמדתי בהתחייבויותי לחברה נענשת, במה פשעתי וחטאתי, עשיתי את כל אשר נדרש מלקוח והודעתי להם על רצוני להינתק באמצעי עמו הייתי בקשר מתמיד דהיינו מוקד השירות של החברה. העובדה שהמוקדנים אצלם אינם עושים מלאכתם נאמנה אינו צריך להיות ענייני כלל וכלל.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב בגין חודש דצמבר, ביטול שכ"ט עו"ד והתנצלות על עוגמת הנפש... פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה