פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והתעמרות בלקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים התנתקנו (לאחר מאמצים ושיחות טלפון רבות) משרותי הטלפוניה של הוט וזאת בעקבות שרות לקוי מבחינה טכנית שהתבטא באיכות קו ירודה ווניתוקים חוזרים ונשנים וחיובים כספיים בלתי ברורים.
לאחר כחודשיים קבלנו דרישה לתשלום לא סביר עבור שיחות לח'ול. מיד התקשרתי בבקשה לקבל פירוט שיחות כי התשלום הממוצע שלי עומד על כארבעים שח' והסכום אותו התבקשתי לשלם מוגזם הודעתי לפקידה שאין בכוונתי לשלמו עד לקבלת פירוט ובדיקה.במעמד השיחה הובטח לי פירוט זה.
במקום פירוט שהובטח התקבל מכתב מעו"ד בו כמעט והוכפל הסכום.
מדוע אי אפשר לקבל את פירוט החוב במקום לזלזל ולהתעמר בלקוחות שלכם?
זה לא הגון להתעלם מבקשה לפירוט חוב (אותו אני בהחלט מוכן לשלם במידה ואני חייב) וללחוץ על הלקוח על ידי הכפלת החוב (הלא ברור) ע"י עו"ד שכל רצונם הוא ליטרת הבשר....
אני מקווה שתפעלו באופן הגון ולא אתנתק באופן מיידי גם משרותי הטלביזיה.

כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה חזרנו אל הלקוח ולאור נתוני פנייתו הוחלט לפנים כמחווה שירותית לבטל לו את תיק העו"ד וזאת לאחר שסילק את החוב.
בסיום טיפול נשלח אליו מכתב מסכם ופירוט חשבון רלוונטי.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה