פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסרבים לנתק,הונאה. דורשים קנס ניתוק וממשיכים במסכת שקרים וכאוס בין המחלקותi נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצון לניתוק הכבלים נאמר לי באופן מפתיע שאני חתום לחוזה של שנתיים . דבר שהפליא אותי. כי בשיחה שלי עם נציג המכירות בזמן עשיית החוזה נאמר לי שההתחיבות היא לשנה.
מעבר לכל ספק סוכם איתי שההתקשרות עם חברת הוט תהה למשך שנה אחת בלבד ושאהייה רשאי לנתק את הכבלים והאינטרנט בסיום השנה.
וכעת לטענתם ההתחייבות לשנתיים ואין מה לעשות אני חייב בקנס?
יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה בחברת הוט והדבר לא ממש מוסיף לחברת הוט שום נקודות זכות.
לאחר שעות של טירטורים ושיחות עם למעלה מ6 נציגים. שהצליחו להוציא אותי מדעתי.
דיברתי עם נציגה שעשתה לי"קומבינה נוחה". נגבה לך חצי מהכנס של התנתקות מטלפון וכבלים ואם תחבר תוך חצי שנה נחזיר לך את הכסף.
ועוד אמרה לי שחתמתי ואין מה לעשות.

השבוע התחברה במקומי הדיירת שהחליפה אותי בדירה, לחברת הוט וגם לה אמרו התחייבות לשנה.
אחרי שעברנו יחד על החוזה שמתי לב באותיות לא ברורות שהיא עומדת לחתום על שנתיים. והערתי לה על כך.
אם לא הייתי שם לב (לאחר המקרה שלי) היא פשוט הייתה נתקעת עם התחייבות ארוכה.
זו הונאה ושקר ברור . פשוט עובדים על הלקוחות
הנציגה שלהם אמרה זה טופס סטנדרתי ולצערה לא מחליפים טפסים.
וכנראה שזה מה שעשו לי ואני פשוט בזמנו לא שמתי לב והייתי תמים. חתמתי מתוך אמונה בחברה.
את האינטרנט ברצוי להשאיר ולנתק את הכבלים והטלפון שאין לי צורך בהם יותר.
לאחר .
לאחר מקרה זה אין סיכוי שבעולם שאני אחזור להיות לקוח של חברה שמשקרת את הלקוחות
זלזול בלקוח סוג הנזק :
לנתק ללא קנסות במיידי את הטלויזיה והטלפון ,אפשר להשאיר את האינטרנט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה