פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופסא של מת"ב בביתי וחוסר רצון להורידה מהשטח שלי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז קליטה 122/1 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני 3 שנים קנינו בית בעתלית.
כזוג צעיר רצוי לשפץ את הבית אבל בחזית הבית ישנה קופסא של מת"ב שמחברת את שאר השכנים. יש לציין כי הקופסא נמצאת בשטח לי בבית שלי והינה מגודרת.
כל פעם שיש תקלה טכנאים נכנסים לי לחצר ומתקנים בלי לבקש רשות.(הסגת גבול)
התקשרתי למת"ב על מנת שיעבירו את הקושפא לצד הבית שאוכל לשפץ. ז"א הייתי נחמדה בזה שנתתי להם להתקין קופסא של אחרים אצלי בבית. בתגובתם רצו 1000 ש"ח צנרת או בזמן שאשפץ אחפור בור שזה יהיה מתחת לאדמה שלי.
זה כמו שאכניס את האוטו שלי אלייך הביתה ואבקש 1000 ש"ח להוציא אותו.
בידרתי עם מנהלים אך לא רצו לשמוע, עם טכניאים. הודעתי כי מי שייכנס אליי לשטח בלי רשות אתלונן במשטרה. אך זה לא עוזר, כל תקלה הם נכנסים בזמן שאנו בעבודה בלי לשאול ובלי לבקש רשות. זאת חוצפה. עד היום כבר עברו 3 שנים והקופסא עדיין פה. משטרה הייתה מעורבת ונאמר לשוטר שתוך חודש הם יוציאו את הקופסא כי לא נתתי להיכנס עד שמת"ב עירבו שוטרים והם שיכנעו אותי לתת להם להיכנס והם הבטיחו להוציא את הקופסא תוך חודש מאז עברו שנתיים כבר והקופסא עדיים כאן. יש לציין כי בגלל שהם התעךלמו ולא הוציאו את הקופסא התנתקתי משרותם ועברתי ל- YES ולהם בכלל לא היתה בעיה. כנראה שיותר משתלם להם לאחסן את הקופסא אצלי בבית. הקופסא מכערת לי את הבית, אין באפשרותי לצפות את הקיר באבן זה מכער, וחוץ מזה הבית היה השכירות לפני והיום הוא שלי ואיני רוצה את הקופסא המכוערת הזאת אצלי.
זלזול, וכיעור הבית שלי סוג הנזק :
הוצאת הקופסא, התנצלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה